افزایش تقاضای پناهندگی ترک ها در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۵    ۱۳۹۵/۵/۱۶ کد خبر: 119095 منبع: پرینت

روزنامه آلمانی بیلد به نقل از اداره فدرال امور مهاجرت و پناهندگی آلمان، از افزایش شمار شهروندان ترکیه ای متقاضی پناهندگی در این کشور خبر داد.

اداره امور مهاجرت و پناهدگی آلمان در گزارشی اعلام کرد، تعداد متقاضیان پناهندگی به این کشور در شش ماه نخست امسال نسبت به پارسال تغییری نکرده و آمار آنها همچنان بالاست.

طبق این گزارش 1719 شهروند خارجی از ژانویه تا ژوئن امسال، درخواست پناهندگی کرده اند، در حالیکه این تعداد در سال پیش 1767 نفر بود.
در بخش های دیگری از این گزارش آمده است: اکثر متقاضایان کردهای ترکیه بوده اند، که به گفته اداره پناهندگی آلمان درگیری ها در جنوب شرقی ترکیه موجب این امر شده است.
در مجموع از 1719 امسال 1510 نفر کردهای ترک هستند، اما شمار کسانی که تقاضای آنها مورد قبول واقع می شود، کم است.

به گفته اداره فدرال مهاجرت و پناهندگان در شش ماه اول امسال تنها 5/2 تقاضای پناهندگی کردهای ترکیه مورد قبول واقع شد و در بین ترک های ترکیه نیز تنها درخواست 6/7 درصد پذیرفته شد.
این در حالیست که پارسال درصد اشخاصی که قبول شدند 14/7 بود.

اداره فدرال امور پناهندگی گفته است که با توجه به کودتای نافرجام در ترکیه نمی توان پیش بینی دقیقی انجام داد که چه تعداد دیگر قرار است برای تقاضای پناهندگی اقدام کنند.

هم اکنون بیش از سه میلیون شهروند ترکیه در آلمان زندگی می کنند، که بیشتر آنها ساکن برلین پایتخت این کشور هستند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما که از آلمان خسته شدیم بخدا امکاناتی که در افغانستان است در آلمان نیست اصلا مردم به نام آلمان بازی خوردن پناهنده در المان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است