درگیری داخلی طالبان جان 30 تن را گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۴    ۱۳۹۵/۵/۱۴ کد خبر: 119076 منبع: پرینت

درگیری میان هواداران ملاهیبت الله و ملا رسول رهبرجدا شده گروه طالبان در ولسوالی شیندند این ولایت، ۳۰ شورشی طالب کشته شدند.

مقام‎ های محلی می گویند که این درگیری‎ ها از دو روز به این سو ادامه دارد و تاکنون ۲۰ تن از هواداران ملا هیبت الله و ۱۰ تن از هواداران ملا رسول در این درگیری‎ ها کشته شده‎اند.

مقام‌ها در باره این درگیری‌ ها جزییات بیشتر ارایه نکردند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در نبرد با فاشیزم افغان "جنبش ضد ترس" را ایجاد باید کرد
از دید مکتب پشتونیزم عدالت، برابری و برادری یک تعریف خاص فاشیستی دارد. بگونه مثال برای نظریه پرداز پشتونیزم حاکم در ارگ کابل" هیچ افغان از افغان دیگر برتر نیست و کمتر نیست". هدف اصلی او اینست:" هیچ پشتونی از پشتونی دیگر کمتر نیست ولی هر پشتون و یا اوغان از هر غیر پشتون برتر است". این طرز تفکر نقشه راه دولتداری پشتونیزم حاکم در سده بیست و یکم است. چنانچه ما شاهد تطبیق آن با تمام وسایل از تحمیل این طرز تفکر در شناسنامه های برقی و تبعیض نژادی در سیاست کادری و تقسیم منابع اقتصادی گرفته تا سرکوب بی رحمانه و جابجایی ناقلین جدید مواجه هستیم.
حلقه پشتونیستی حاکم با اتکا به نیرو های خارجی و لشکر سیاه انتحار و انفجار صدای هیچ عدالت طلب را تحمل نمی کند. خاموش ساختن صدای رسای جنبش روشنایی توسط لشکر انتحار و انفجار بمعنای دشمنی آنها تنها با هزاره ها نیست،آنها بطور طبیعی دشمن هر نوع دادخواهی مدنی اند. امروز صدای هزاره ها را خاموش ساختند، فردا صدای دیگران را بگونه فاشیستی خاموش خواهند ساخت.
راز شکست فاشیزم فقط در اتحاد و ایستادگی باهمی ممکنست و بس. چنانچه فاشیزم هتلر را متحدانه شکست دادند ولی به قیمت خیلی بزرگ. فاشیزم نوع حلقه پشتونیزم متکی به نیروی خارجی و لشکر تروریزم طالبانی را نیز بدون ایثار و قربانی نمی توان شکست داد. پشتونیزم ارگ کابل از اتحاد نیروهای عدالت طلب ترس دارد. اما به کمال تاسف نیروهای عدالت طلب هم از فاشیزم ارگ ترس دارند و هم توانایی بسیج نیروهای ضد فاشیزم را ندارند. ازینرو مهمترین رسالت نیروهای عدالت طلب در حال حاضر بسیج نیروهای ضد فاشیزم است.

>>>   خداوند ظالیم را بر ظالیم مسلط کند گرگها بر جان گرگها

>>>   چرا زياد .... كه سى نفر كشته شده اميد است كه درآيند جنگ قويتر وبا ازبينبردن زياد خود شوند به انتظار همان روز ٠
م ى

>>>   حکومت باید با طرفداری یکی قبر دیگری را زود تر بکند ، افسوس که افراد ارگان های کشفی ما خود شان مصروف سرقت اختطاف آدم ربائی ،جاسوسی به شبکه حقانی هستند کسی نیست که در بین اشرار نفوذ کند وازین اختلافات شان به نفع حکومت استفاده کند

>>>   دو تا دزدي خري دزديدند
سر تقسيم با هم جنگيدند
دو طالب بود سرگرم زدو خورد
داعشي در گردن هر دويش زدو برد.
مولوي سبحان قل از لندن.

>>>   حكومت بايد هر دو طرف را كمك نمايد تا خوب جنگ نمايند، و منطقه از شرشان توسط خودشان خلاص شود

>>>   خوب است که منافقین .محاربین فی الارض بجان هم افتیده اند ویکدیگر شان را قتل میکنند وعده خداوند حق است که یک ظالم را بر دیگر ظالم مسلت میکند هیلکوپتر پاکستان کهبا یک مشاور روسی وشش نظامی پاکستان برای کمک رسانی بیک جناح گروه طالب که رهبر ان ملا هیبت است واز جمله سرسخت غلام و جاسوس پاکستان میباشد نا رسیده در شندند در منطقه لوگر نشست اظطراری کرد وعلت نشست اناین بود که دولت افغانستان از امدن چرخ بال پاکستانی که مملو از سلاح ومهمات نظامی بود در منطقه لوگر خبر شد نظامیان پاکستانی و مشاور روسی که با هوشدار های نظامیان کشور ما جان شانرا در خطر دیدن بخاطر نجات جان خودشان وجلوگیری از سلاح ومهمات واسناد داخل طلیاره شان در منطقه طالبان نشست کرد فورا طیاره شان پس از تخلیه سلاح ومهمات و اسناد ان که طالبان منطقه با خود همرای نظامیان ومشاور روسی بردند طیاره را ک مجهز با راکت های طیاره انداز وبم بود در هانجا منفجر کردند اکنون پاکستان مستقیما با طیارات شان ونظامیان پاکستی وروسی بر علاوه از فلمبرداری کمک رسانی وسایل جنگی ونظامی را به گروه طالبان دسته ملا هیبت که سرسخت جاسوس وسرسپرده پاکستان است رس رسانی میکنند وبا این جنایت شان پاکستان در مبارزه با تروریزیم چار جانبه افغانستان وتاجیکستان و چین اشتراک میکنند که این هم نوع فریب ودوکه پاکستانی ها در کار مبارزه با تروریزم است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است