حکومت قصد حفظ منافع خود در پروسه انتخابات را دارد
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۳۳    ۱۳۹۵/۵/۱۳ کد خبر: 119037 منبع: پرینت

اصلاحات انتخاباتی باز هم بی نتیجه ماند و اعضای مجلس هم به رخصتی رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، فرهاد صدیقی، عضو مجلس نمایندگان گفت: کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی، نه تنها یک بار بلکه دو یا سه بار کارهای خود را انجام داد و این کار را برای رییس جمهور و رییس اجرایی برد. متاسفانه این کار مورد قبول رییس جمهور قرار نگرفت.

وی افزود: رهبران حکومت وحدت ملی می خواستند که افرادی از حکومت در کمیسیون های انتخابات حضور داشته باشد تا بتوانند منافع آنها را در این پروسه تامین کنند.

صدیقی با بیان اینکه مجلس نمایندگان خواستار اصلاحات انتخاباتی بودند افزود: دلایل مجلس نمایندگان برای رد فرمان تقنینی منطقی بود. بسیاری از مسایل قانونی در فرما رعایت نشده بود. حکومت به طور عمدی و برای رد فرمان این مسایل را رعایت نکرده بود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم مى شود فاشيست ها و قبيله گرايان ، دلقك شان عبدالله را وظيفه داده اند تا همه را «اوغان » بنويسد. طرح جديد با ترفند شيطانى و با كار گيرى مهره هاى مزدور چون عبدالله و باندش دارد در حال عملى شدن است، مى خواهند تا همان شعار غنى را كه گفته بود ، همه خرده فرهنگ ها را در يك فرهنگ افغانى مدغم مى كند، به وسيله عبدالله قندهاى در حال اجرا شدن است. عبدالله با تقسيم پول و بالا كشيدن چند شكمبوى ديگرى تاجيك در فكر آن است تا اين بار قبر تاجيكان را عميق تر بكند و هويتش را دفن كند. تاجيكان نبايد اجازه دهند كه واژه «اوغان»بر همه تحميل شود. قبيله گرايان ، قانون اساسى را هم به وسيله همين مهره هاى مزدور و جاسوس در راس آن عبدالله به نفع خود تغير دادند كه امروز بهاى سنگين آنرا مى پردازيم . به اين .... حرفوى نبايد بيش از اين اجازه خيانت و آن هم بازى با هويت مان را داد .

>>>   نگذارید بی اصل و بی نسب شوید و در شناسنامه های تان اوغان نبشته شود عبدالله قنداری نمیتواند از ملت تاجیک نمایندگی کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است