قطار های تیز رفتار به زودی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۵/۵/۱۲ کد خبر: 118972 منبع: پرینت

شهرداری کابل برای بهبود ارایه خدمات شهری در نشستی با حضور رییس جمهور در ارگ ریاست جمهوری، چهار قرار داد را با یک شرکت خارجی امضا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، این قرارداد ها شامل قطار های تیز رفتار در سطح شهر، پاک سازی و سرسبزی دریای کابل، و دیزاین جاده ها، می باشد.

عبدالله حبیب زی سرپرست شهرداری کابل می گوید: این قراردادها طولانی مدت بوده و هزینه آن از سوی بانک جهانی، کشورهای کمک کننده و عواید شهرداری کابل پرداخت می گردد.

در حالیکه این قرارداد ها با شرکت های کمک کننده به امضا رسیده است کابل پایتخت کشور همچنان شاهد بی نظمی در جاده ها و ترافیک و عدم مقررات رانندگی در سطح شهر می باشد.

همچنین باشندگان کابل از نبود امکانات نظافتی در سطح شهر و جاده ها، عدم زیر ساخت های مناسب شهری و ساخت و ساز های خودسرانه به ستوه آمده اند.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با وجود کمک های ملیارد دالری پایتخت ما کابل فاقد سرکهای معیاری غرض عبور عراده جات میباشد ، باز مانند اسلاف خود این شاروال هم به چشم مردم خاک می پاشد ، نو اندیش شاروال اسبق لاف چندین پل هوایی را در کابل زد و گم شد رفت ، حالا جناب شاروال یکبار موتر یکصد هزاردالری خود را سوار شده از چهارراهی پروان سوم تا چهارراهی سرای شمالی برود و ببیند که مردم به چی مشکلاتی سردچار میباشند باز لاف های کلان کلان بزند ، می گویند پسری صبح بیدار شد و به پدر خود گفت : پدر جان امشب خواب دیدم که یک پاهم بالای کوه آسمایی و پاه دیگرم بالای کوه شیردروازه بود وقتی می دیدم موتر ها از زیر پاهایم می گذرند خیلی خوشم می آمد ، پدر بجواب پسر گفت : پسر جان دیگر این گونه خواب ها را نبین که خدا نا خواسته کونت پاره خواهد شد .
کابلی

>>>   خر گشنه کنجاره خو میبینه. این حکومت در افغانستان فقط انتهاری های تیز رفتار می آورد نه قطار های تیز رفتار

>>>   بزک نمیر بهار میاد ...
سال 2030 هم کدام قطاری در کابل نخواهیم دید.

>>>   این قرار داد ها شا ید یک آرمان برای شار والی کابل با شد زیرا این شهر با سرک های کم عرض وبلند منزلهای بودن ماستر پلان باعث انست تا پلانهای شهری مدرن را صد گرد
ک.م از کابل

>>>   داگز دا ميدان، قرار داد ها خو بسيار زياد شده، ببنيم كه كدام اينها تطبيق و اجرا ميشود؟

>>>   هرکس که این ابتکار را کرده خداوند اجردنیوی واخروی برایش اعطا کند

>>>   اسکای نیوز گزارش داده است، که به زمین شهاب سنگ آسمانی نزدیک می شود که این سیاره را کاملا از بین خواهد برد. شهاب سنگ آسمانی بزرگ بینو (Bennu) با سرعت بیش از 100 هزار کیلو متر در ساعت (63000 مایل در ساعت) به زمین نزدیک می شود و ممکن است با سیاره ما تصادف کند، این شهاب سنگ آسمانی را "مرگ و رنج" نامیده اند.
کارشناس ناسا دانته لائوریته مسئول ماموریت های اشیای فضای چنین تجزیه و تحلیل می کند.
او گفت:- بر اساس بر آورهای ما احتمال برخورد این شهاب سنگ آسمانی یک بر 2700 است و در بین سالهای 2175 و 2196 اتفاق خواهد افتاد.
با این حال نظر به گفته های دانشمندان، علم در آن زمان شاید آنقدر پیشرفت کند که بتواند این شهاب سنگ آسمانی را پیش از نزدیک شدن به زمین از بین ببرد و بشریت را نجات بدهد.
او اضافه کرد:- " می خواستم که من تا سال 2135 باشم و ببینم که چه اتفاقی خواهد افتاد".
ر

>>>   هر مدیر ادرات کوشش انرا دارند تا قرارداد ها را به داوطلبان در ساخت وساز وغیر چیز های دیگری را امضا ونهایی سازند تا حق وسهم خو.د شانرا بگیرند واینکه این قراداد ها چه سود وزیانی دارد مدیران ادارات خود را مکلف به پاسخ نمیدانند واز کیفیت کار هم جواب ده نمیباشند قرارداد های امضا شده موجود سرپرست شاروالی کابل دیده شود که از کدام نوع از قرارداد ها است گذشت زمان پاسخ انرا خواهند داد .

>>>   واه واه گل میدان...قطار تیز رفتار!!! اومد به میدان...

>>>   شهر کابل بدون مترو (ریل زیر زمینی ویا قطار های زیر زمینی) امکان پذیر نیست.
قطار های روی زمین در سر سرک ها ایجاد میشوند که نه تنها بیرو بار سرک ها را کم نمی کند،بلکه ترافیک جاده موتر رو را نیز مختل میکند.

>>>   باور کنیم یا نکنیم؟

>>>   زی که دروغ نگفت زی نیست۰ این سرپرست زی خط این قطار های شهری را از کجا عبور میدهد؟ این هم مثل دروغ های "ما برنامه داریم" خود غنی تقلب زی است۰

>>>   این ... ها نخست از همه یک شهردار با مسئولیت مقرر نمایند و به این سرپرستی و بی برنامه گی پایان بدهند۰ بعد ببینیم که چه کمال خواهند کرد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است