زکی: تامین امنیت کابل بر عهده اداره کشفی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۵/۵/۱۲ کد خبر: 118970 منبع: پرینت

پس از حمله ای که در کابل به هتل خارجیان شد سوالات اینگونه مطرح می شود که چگونه مخالفان تا این حد آسوده به حملات خود ادامه دهند و آزادانه در شهر فعالیت می کنند و چرا مخالفان می توانند این حجم از مواد منفجره را به سهولت در پایتخت جابه جا کنند.

جنرال نظیفه زکی نماینده ی مجلس در اینباره می گوید: ما بارها از دولت خواسته ایم که مسوولان این حملات را بازخواست کنند اما نمیدانیم که چرا دولت سکوت کرده و هنوز هم این اقدامات در پایتخت که باید یکی از امن ترین مناطق کشور باشد رخ می دهد.

وی وظیفه تامین امنیت کابل را برعهده ی ادارات کشفی می داند و می افزاید: این سازمان باید عوامل این حمله را قبل از وقوع این حادثه کشف و بازداشت می کرد.

او می گوید: بارها از سوی پارلمان بر دولت فشار آورده شده است تا از وقوع چنین حملاتی جلوگیری کند اما این بازخواست ها بی نتیجه بوده است.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما امنیت ملی واستخبارات قوی نداریم یک کمپنی خصوصی پنجشیر وردک هست تحت نام مستعار امنیت ملی که اینها اصلا خصوصی ومربوط یک ودو ولایت هستند ودر چوکات حکومت تا حال رسمی نشده اند ،کار آنها اختطاف سرقت مسلحانه جاسوسی به شبکه حقانی وگرفتن امتیازات بیشتر از پولیس واردوی ملی است ، مسئولیت دیگر شان دسیسه سازی وانتقام گیری است وقتی پاکستانی ها جنایت را انجام دادند چون این کمپنی ناکام نمیتواند عامل را شناسائی وبازداشت کند از زیر ریش خود یک کس دیگر را متهم میسازد وبرای آن باتمام بی ایمانی وخیانت اسناد جعلی ترتیب میدهند برای اینکه بتوانند شمارا به دام بیاندازند حاضراند ملیون ها پول این کمپنی بد نام وناکام را مصرف کنند
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است