انتقاد وزارت خارجه کشور از ساخت دروازه مرزی تورخم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۵/۵/۱۲ کد خبر: 118968 منبع: پرینت

وزارت خارجه کشور ساخت دروازه مرزی تورخم را خلاف اصول مرزی بین افغانستان و پاکستان می داند.

صلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور ، ساخت دروازه مرزی تورخم را از سوی پاکستان انتقاد کرده و آن را مغایر حسن همجواری خوانده است.

وزارت امور خارجه در خبرنامه ای، ساخت دروازده در منطقه مرزی تورخم ازسوی پاکستان را محکوم کرده و آن را خلاف تعهدات طرفین و یک اقدام نامناسب دانسته است.

در این خبرنامه آمده است که دولت افغانستان گزینه ‌های مختلف را برای جلوگیری از این تخطی ‌ها از سوی پاکستان بطور جدی مورد بررسی قرار خواهد داد.

چندی قبل بر سر ساخت این دروازه نظامیان مرزی کشور، با پولیس سرحدات پاکستان درگیر شده بود.


کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این ربانی زاده که چوکی را در بدل خون پدرش گرقت بمیرد بشرمد و انتقاد نکند برایش مرگ بهتر است از زندگی که خاک را پاکستانی ها گرفته برای خود دروازه ساختند و این وزیر نا بکار انتقاد میکند .

>>>   باید عمرجان زاخلوال طبق وعده شان استعفا دهد.
ع

>>>   بعد از یک هفته حالا مخالفت نشان میدهد

>>>   صلاح الدین ربانی!
"انتقاد" خود را پس بگیر!!!!!! اینقدر "زیاده روی"؟؟؟ و "چپروی"؟؟؟ نکو!!!! اگر نی باز سجل و سوانح ات را آی اس آی نشر میکند!!!!!!!!!

>>>   همان مردمانیکه سالها از غیرت لاف میزنند کجا هستند که از خاک ولایت خود دفاع کنند ، چرا منتظر حکومت هستند اگر نظر حکومت را قبول دارند زمانی اگر خدانکند که هرگز واقع شود گلبیدین بیاید ورئیس گردد افغانستان رابه پاکستان ضمیمه میکند آنزمان هم خاموش می نشینید که کارحکومت است ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است