تقویت تروریزم در حکومت های گذشته و حال
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۸    ۱۳۹۵/۵/۱۲ کد خبر: 118966 منبع: پرینت

شواهد زیادی داریم که نشان می دهد حکومت ها در جهت تقویت تروریست ها و تمویل آنها و رهایی شان و گرم کردن سنگرهایشان نقش داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، داوود کلکانی، عضو مجلس نمایندگان گفت: رهبران حکومت ها در افغانستان، در مقابل دشمنان یک اراده قوی برای مبارزه نداشته و ندارند.

وی افزود: شواهد زیادی داریم که نشان می دهد حکومت ها در جهت تقویت تروریست ها و تمویل آنها و رهایی شان و گرم کردن سنگرهایشان نقش داشته اند.

کلکانی گفت: به همین دلیل هم همیشه تلاش های حکومت برای صلح و برقراری امنیت به فریب و نیرنگ تبدیل می شود و بعد از مدتی بعد از هر برنامه ای مردم این نیرنگ را درک می کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بازهم برای کلکانی؛
اگرکلکانی به جرم بستن مکاتب حق گور ندارد، چرا فاروق وردک به جرم مکاتب خیالی زندانی نمی شود؟
گاهی وقت بسیاری مسایل را می شود با خوب و بد، خوب و خوبتر و بد و بدتر کردن فهمید. اینجا من در مورد بستن مکاتب در آغاز قرن بیستم و نه ماه حکومت حبیب الله خان کلکانی به همین شیوه نگاه می کنم. آری! ادعا نکرده ایم که حبیب الله کلکانی هیچ مشکلی نداشت. نه ماه حکومت حبیب الله کلکانی در برابر چیزی کم سه قرن حکمروایی «برادران بزرگ» قطره ای است در برابر بحر. پیش از کلکانی چند...

>>>   من به این گپ باور ندارم که آمریکا در افغانستان با تروریزم مبارزه میکند ولی حکومت دست نشانده اش با پولهای که از آمریکا میگیرد تروریست ها را کمک و یا آنها را تقویه میکند. اصلا در افغانستان آمریکا و شرکای جرمی اش بخاطر اهداف خود شان و به کمک پاکستان تروریست پروری و جنگ افروزی میکنند. اگر آمریکا بخواهد تروریسم در ۲۴ ساعت از افغانستان نا پدید میشود. اینها همه ترفند های آمریکا و حکومت دست نشانده اش در افغانستان میباشند. چرا سی آی ای کسانی را که با تروریستان چندین ملیتی آمریکا در افغانستان می جنگیدند یکی پی دیگر توسط سازمان های جاسوسی اش و به کمک پاکستان و حکومت دست نشانده اش در افغانستان به شهادت رساند.
قلندر شاه از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است