بازگشت دوباره شهردار فاسد به شهرداری غزنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۵/۵/۱۲ کد خبر: 118964 منبع: پرینت

در پی بازگشت دوباره شهرداری غزنی مردم این ولایت به خیابان ها ریخته و اعتراض خود را در اینباره اظهار کردند.

فریدون احمدی شهردار سابق غزنی که به جرم فساد اداری از سوی رییس جمهور برکنار شده بود حال دوباره بعد از چهار ماه به سمت قبلی خود بازگشته است.

این تصمیم رییس جمهور موج اعتراضات و مخالفت ها را در پی داشته است.

مخالفان ادعا می کنند که این شهردار زمین های زیادی را غصب و دزدی کرده است و نباید دوباره به این سمت منصوب می شد.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   والی غزنی قربانی این شخص کثیف شد.
ع

>>>   یک انسان فاسد ودر فساد اخلاقی در هرات مشهور بود چندین پروژه با با جامی معاون ولایت هرات وچند پروژه با سلام ریس اصلاحات اداری شریک بود وحتی گفته میشود که در فساد اخلاقی با رئیس اصلاحات هم دست بود حتی یک خانم را به بقا خود بحیث مشاور به ریاست اصلاحات معرفی کرده بود که تمام مردم بی غیرت هرات از جریان خبر دارد

>>>   بنده معرفت که از مردم غزنی دارم تعدادی ازاین مردم به هیچ والی و هیچ شاروال اکتفانکردند و با هرکس در معرکه و جنگ قرار دارند. به خاطر اختلافات خورد و کوچک که تعدادی از این مردم براه می اندازند ما شاهد هستیم که یازده وکیل از برادران هزاره انتخاب گردید. چون که هزاره ها اتفاق دارند. مردم غزنی اکثریت شهر نشین مردم آشوبگر، بیوه فا، غیر متعهد، موقع پرست، بیگانه پرست و خود خواه هستند. هروالی که به این ولایت آمد از دست این مردم بحران ساز به جگرخونی از ولایت فرار کرد.نه آبروی برای متباقی مردم غزنی مانده اند و نه هم برای خود. خداوند جل جلاله اینگونه مردم بی حوصله را هدایت نماید. بخاطراختلافات که اینها دارند حتی طالبان پنجانی و خارجی نه این که حضور دارند بلکه به عزت و آبروی شان نیز صدمه وارد میکنند. تعدادی ازاین مردم به حد آخر رویاکار هستند و رویاکاری درشرک شامل میگردد. اینها به حد ضعیف و ناتوان هستند که یک شخص بیگانه بنام مصطفی خان وردگ منحیث رئیس مهاجرین می آید و به صدها جریب زمین را به وردگیها توزیع میکند و این شخص دوسیه بزرگی از فساد را پشت سر دارد ولی تمام فساد را به کمک یک تعداد وطنفروش انجام میدهند. شخص دیگر که بیگانه است آقای محمود گیلانی از ولایتهای مشرقی می آید و بلندترین رای در اثنای انتخابات از خود میکند. من نمیدانم که راه اصلاح این گونه مردم چه خواهد باشد.
خدای متعال بالای مردم خوب و بیچاره این ولایت رحم کند.
بااحترام
سیدیاقوت شاه از پیرزاده

>>>   احمدی یک انسان خوب بود ما احترام خاصی به اوداریم

>>>   یکتعداد از استفاده جویان و مفسدین دعوا جلب در ولایت غزنی هستند که چنین توطعه ها را در برابرمقامات راه اندازی میکنند تا نفر دلخواه خود شان در انجا متقر گردند وانها سوی استفاده جاجایز شانرا کنند در این توطعه ها دست یکتعداد از وکلای غزنی وجود دارد منجمله عارف رحمانی این مفسد زبان باز خودکامه واستفاده جو را میتوان نامبرد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است