حق السکوت خلیلی و محقق پرداخت شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۰۷    ۱۳۹۵/۵/۱۱ کد خبر: 118929 منبع: پرینت

حق السکوت خلیلی پرداخت شد
1-تمدید سفارت تقی خلیلی به حیث سفیر در اذربایجان
2-تقرر اسدالله سعادتی به حیث رییس اداره ارگان های محلی
3-تقرر بازمحمد جوهری به حیث معاون شورای امنیت ملی
4-تقرر یک نفر از حزب خلیلی به حیث معین وزارت ترانسپورت
5-تقرر یک نفر از حزب خلیلی به حیث معین اداره هوانوردی
6-برادر خلیلی عضو اتقاق های تجارت و صنايع
7-ماماي خلیلی در سن ٨٥ سالگی وكيل سنا انصتابی از طرف خلیلی

حق السکوت محقق پرداخت شد
1-محمد علي محقق ریيس زون شمال و كانديد پارلمان از طرف محقق در مزار شريف
2-باقر محقق پيشنهاد به رياست جمهوری (اتشه تجاری در جرمنی)
3-گل حسين احمدی (برادر خانم محقق) پيشنهاد به رياست جمهوری سفير در ناروی
4-حامد داماد محقق در مزار ( ریيس افغان تلكام در مزار شريف)
5-خانم اول محقق مادر باقر ( كانديد پارلمان از كابل)
6-خواهر زاده محقق سكرتر وزير تجارت
7-ابوذر خواهزاده محقق مشاور امنيت ملی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طرفداران جنبش روشنایی از دست داشتن خلیلی در قتل شفیع.... پرده برداشتند.
و هشدار دادند اگر خلیلی معامله گری را پایان ندهد، از دست داشتن خلیلی در مرگ و تسلیمی مزاری بدست طالبان نیز پرده بر میدارند.
‫افشاگری‬
‫‏جنبش_روشنايی

>>>   همــــچنــــان شـرط دیگری گـــذاشته شده که تازنده هستنـــــد مردم هـزاره باید دست های شانرا ببوسند وبـــر چشم بمـــالنـــــــد
ر

>>>   خـــــط قـــــــزمــــــز خـلـیـلـی ومـحـقــق فـقـط چـــوکـی است وچــوکی ، تجارت بالای هزاره های بیـــــــچـــاره ، قیـــمــت خون جوانان نازنین وعدالت خــواه هزاره چند چوکی برای دزدی و اختلاس
در منطقه کوته سنگی چندین جای شعاری به متن ذیل نصب است
( هشیار باشید با سرنوشت شنا بازی نکنند وشمارا نفروشند ، مزاری)
آیا هزاره های خلقی پرچمی مانند کشتمند، کریم میثاق ، عبدالقدوس غوربندی هم مانند این .... نما ها بودند؟؟
(گیلگمش )

>>>   این تجار سیاسی صرف به خـــود وفـــامیل خـــود فکر میکنند ، هزاره هارا خدازده درد اینها درمان نداردبجای بنده گی برای خدا به چند جنگ سالار و غاصب واختلاس گر بنده گی میکنند
ر

>>>   رهبـــــران هــــزاره ما خـیـلی سخـــــاوتمند هستند بهای خون شصت هزار ه 14 چــــــوکی ؟؟؟ یعنی جنازه هر چهار هــــــزاره یک چوکی ! لیــــــلام است ؟ شاید بازهم چانه زنی کنند چون خلیلی صاحب به شفر گفته است ماهنوز خواهان توتاب هستیم یعنی بازهم چوکی می خواهیم
@

>>>   بنام خداوند بزرگ :
در مورد تقرر فامیلهای و وابسته گان آقای محقیق فکر می کنم که یک آپه وآته اش باقی مانده است . که مقرر شود .
اگر رهبر واقعلی مردم موبود از تمام ولایات یک ، یک نفر در نظر می گرفت تا مر دم هزاره رهبر واقع ای اشت قبول می گردندن در حال یکه فعلا رهبر پلاستیک هست. وبس .
همین دولت.... همین همین ..... سوار ها به یک دیگر زیبنده است. عمر ظالم گوتا یه ......
وسلام

>>>   جناب ریس جمهور میگوید از کشور فرار نکنید والله مردم از بی عدالتی از دلتنگی وفضا که این وطن از 500 نفر است فرار میکنند ما باید صرف جاروکش با شیم خداوند .....تان را بدهد جواب خداوند را چطور میدهید خسته شدیم بگذاروتابگریم .

>>>   یک نمونه حق السکوت خلیلی داده شد. خانم بنام فوزیه احسانی دختر آقای احسانی از مجاهدین قدیمی و یاور خلیلی در ولسوالی جاغوری ، امروز عوض غلام علی راسخ به حیث معیین اداری و مالی وزارت ترانسپورت معرفی شد.
مجیب کارمند وزارت ترانسپورت

>>>   اشرف غنى طى تماس تلفونى با تقى خليلى از وى خواسته تا بين او و كريم خليلى آشتى برقرار نمايد.
باخبر از شوراى امنيت

>>>   اين خبر دروغ هست و واقعيت ندارد

>>>   بلی ملت خون می دهند که محقق بتواند فاملین خود را به ریاست برساند.
فرید

>>>   اون دوست ما حرف خوب وواقع بینانه گفت (ما به جای بندگی خدا بنده ومطیع چند جاه طلب وعیاش هستیم)روز قیامت وقت میگیم شما مارا گمراه کردید از ما بیزاری می جویند ودوست ندارند ما از دنبال اونا جهنم بریم اینجاست که سخت پشیمان میشیم که چرا دنبال ایناره گرفتیم که حالا مارا درجهنم اختصاصی خودهم نمی پذیرد ناچار یم از دگر در وارید شویم پس چه بهتر که از همین الان دم ایناره ول کنیم که هنوز فرصت است.
اسحاق خلیلی نیطاقی

>>>   محقق هميشه به خليلى حسادت كرده است حداقل چهارده سال ميشود كه من بياد دارم. حالا هم ميخواهد يك اوشتوك بچه خودرا كه رسوايي هاى بسيار دارد در وزارت خارجه مقرر كند. اين بچه احساساتى اش زن قبلى خودرا بعد از لت و كوب طلاق داد و حالا دختر ديرمانده سليمان يارى را خواستگارى كرده. مثل پدرش هوس باز و عياش هست و بعد از چندروز زندگى اين دختر را هم يك لت خواهد كرد و پس از آن طلاق ميدهد و سراغ يكى ديگه ميرود.

>>>   دولت ظالم ، رهبران ظالم ، از خون مردم بیچاره این ها چه می خواهند وچه می خواهند بکنند صاحب قصر ها خو شدند ، صاحب کش وپش شودند همه مردم را یکی در جان دیگر انداخته ، همه مکر ها را بنام این وان می سازند. تا ملت ومردم بیچاره را تباه کنند که تباه کردند وحال در این چند روز نزیک وقت خدون شان رسیده بخیر ای بیرار برای من همین گراچی ، همین جوالی گری باشد خو همه مردم افغانستان اوغو همه چوچان ، وچادر نیشین گوچی یه ازده جاوالی تاجک سقو ، وسایر اقوام هم موچی یا دکاندار یا بنا یا مردگار است .همه در این که از آبله دست خو نان موخری در حق کسی ظلم نمی کونی نیک بد ندری همه همه اقوام که مسلک مختلف داره از همه وطن فروشان گرده سک شی خوبه ارخیزید همه اقوام همین رهبران مزدور را سر شی را ببری و وطن را از گرو مزدوران آزاد کنی . جانم فدای اوغو ، جانم فدای هزره ، جانم قدای تاجک جانم فدای ازبک ......... که افغان ومسلمان است ........

>>>   محقق صاحب، آیا فکر میکنی که پسر نپخته شما که مردم را در سرکها بخصوص طبقه اناث را لت و کوب کرده شایسته وزارت خارجه هست؟

>>>   بلی هزاره چند چوکی دوذ دیدن ولی عبدالرحمن نصیف
این سرزمین را غارت کردند که ننگش سالیان سالها باقی
است اول همین خط ننگ ورند
دوم همین آدم کشتن تان
سوم همین بچه بازی تان
جهارم وووو

>>>   در مورد خلیلی باید گفت که غیر از برادر زمین خوارش و مامای پیر و فرسوده اش بقیه اشخاص ذکر شده همه آدمهای خوب هست ولی در مورد محقق در این لیست کدام آدم خوبی دیده نمیشه

>>>   همين قدر چوكي ها هم بسيار زياد است، آيا در اين كشور بغير از هزاره كدام قوم ديگر هم است؟ آيا آنها حقوق دارند، نشود كه عبدالرحمن خان زنده شود و حقوق ديگران را بخواهد.

>>>   مــــردم شریف هزاره ماباید تظاهـــــرات کنند برای اینکه حــق السکوت خلیلی صاحب کم است باید بیشتر وبیشتر داده شود
مردم نترسید شما یا زنده یا نازنده مهم نیست برای رهبران خدمت کنید ،خدا از سر خلیلی صاحب وفامیل واقارب شان یک موی کم نکند باقی مهم نیست !

>>>   اگر حقیت ندارد چرا هیچ کدام عکس العملی نشان نمی دهند؟

>>>   لوی سارنوالی به تاریخ ۸ مارچ ۲۰۱۱، عنایت الله قاسمی را با بکس پر از دالر در میدان‌هوایی کابل دستگیر کرد ولی با گذشت دو روز، کریم خلیلی معاون دوم کرزی وی را رها و به خارج از کشور فرستاد.
امان‌الله امان، سخنگویی لوی سارنوالی، می‌گوید که وی شخصا به ۹ میلیون دالر اختلاس متهم است

>>>   کریم خلیلی این رهبر نه بل رابر هم در زمان حکومت کرزیوهم در حکومت فعلی وحدت ملی معامله های پشت پرده را از نام وخون مردم هزاره با ریسان جمهور بسته و خیانت را در حق مردم هزاره انجام داده که خود را رهبر انها میداند وازین هم خبر دارند که حاجی نبی زمین های وزارت دفاع را در تپه اسکارت بزور برادراش کریم خلیلی ظالمانه غصب کرده وبنام شهرک حاجی نبی مسما است انرا به نمرات جدا کرده ودر بدل بیشتر از نمره بمبلغ ۲۰۰۰۰ دالر بلای مردم بفروش رسانده وده ها ملیون دالر را به جیب زده است وهمچنان تعداد زیاد زمین های زراعتی دولتی را در ولایت بغلان نیز به تصرف حاجی نبی در اورده شده است کریم خلیلی این معامله گر و سوی استفاده جو از نام ملیت هزارهدیگر بنام رهبر هزاره نمیباشد رهبران هزاره از جمله جوان انتخاب شده که نه معامله گر مثل کریم خلیلی ومحقق و صادق مدبر و سرور دانش اند ونه ظالم درحق مردم هزاره وسایر اقوام برادر دیگر در افغانستان و جهان .

>>>   ویژه برنامه ی شفیع عیار در مورد جنبش روشنایی
این برنامه جالب را حتمن ببینید و با دوستان خود به طور گسترده به اشتراک بگذارید.
نه نارنجك، نه سنگ اورده با خود
قلم کاغذ جاي تفنگ اورده با خود
نه سر دارد، نه تن اين دست از كيست؟
كه گل در دهمزنگ اورده با خود
شعر: علي بياني
‫#‏جنبش_روشنایی‬

>>>   نسل جوان روشن فکر و با وجدان تاجیک
اگر فرمان رسمی دولتی تا ۱۱ سنبله برای به خاک سپاری شاه حبیب الله کلکانی صادر نشد شما هم مانند هزاره ها بلند شوید به دهن بزرگان معامله گر تاجیک بزنید و رهبری جوان پیدا کنید که توانایی حق گرفتن تانرا داشته باشد معامله گر مادیات پرست قدرت پرست نباشد در غیر آن سال ها همین چند نفر تیکه دار مانند گوسفند استفاده تان میکند و به قصاب میفروشند تاجیکان

>>>   مه گفته بودم که هزاره های لوده به ناحق هیزم سوخت چند خاین نشوید

>>>   کاملا دروغ است منتظر باشید که گپ از چی قرار است

>>>   حق السکوت بین خلیلی ومحقق پنجاه درپنجاه تقسیم گردیده 7 چوکی برای یکی و7 برای دیگرش

>>>   متاسفم ارپخش شایعات بدون واقعیات!!
احامد

>>>   خون ریخته شده مردم بیگناه چه می شود ....ا به هر چه معامله گر وخود خواه و بیدین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است