این سه دسته در حادثه دهمزنگ مقصر اند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۷    ۱۳۹۵/۵/۱۱ کد خبر: 118926 منبع: پرینت

برای بررسی رویداد دهمزنگ، حکومت بار دیگر کمیسیونی را تعیین کرد. ازاوایل تشکیل حکومت وحدت ملی تا هنوز پنجاه و سه کمیسیون بخاطر بررسی اتفاقاتی که صورت گرفته ایجاد شده است اما نتایج بررسی این کمیسیون ها با مردم و رسانه ها تاکنون شریک نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عباس ابراهیم زاده، عضو مجلس نمایندگان گفت: در این حادثه سه دسته مقصر هستند. در قدم اول، حکومت افغانستان مقصر است که تامین امنیت مردم افغانستان به دوش آن است. در قدم دوم رهبرانی که در جنبش روشنایی بودند و این تظاهرات عدالت خواهی را راه انداختند بوده اند، مقصر هستند. در قدم سوم، کسانی که در جنبش روشنایی به دنبال منفعت بوده اند نه برای به دادخواهی برای مردم افغانستان.

وی افزود: این افراد باید به مردم افغانستان جوابگو باشند که چطور مردم را به سرک ریختند اما به فکر امنیت آنها نبودند؟ چرا آنها را به جایی نبردند که امنیت داشت؟ چرا مردم را به مصلی شهید مزاری نبردند؟ مردم بیچاره و عوام افغانستان هم هر روز فریب می خورند و پشت سر این رهبران منفعت خواه می ایستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مقصر اصلی وستون پنجم هستند که اول تبعیض قائل شدند ودوم نه تنها امنیت مردم را نگرفتند بلکه انتحاریها را مستقیم در بین مردم راهنمائی کردند!نادرشاه

>>>   جای بس افسوس است ازینکه با وصف هم ضعفها وخیانت ها وکمکاری ها در تامین امنیت شهروندان کابل وبالاخص در تامین امنیت تظاهرات کنندگان روشنایی بتاریخ دوم اسد از سوی قوماندانی امینه کابل بازهم قوماندان پولیس کابل رحیمی خیاین و ظالم مفسد از وظیفه اش بر کنار نشده است که پیوست ان حادثه بزرگ دیگری در جاده پلچرخی شهر کابل ازسوی طالبان رخ داد وبرعلاوه خسارات بزرگ مالی تلفاتانسانی را بهمراه داشته اما ریاست جمهوری وزارت داخله وبخصوص ریس جمهور غنی از تمام خیانت ها و جفا کاری ها وکمکاری های رحیمی چشم بسته در برکناری ان ازین پست اقدامی نکرده است در این جفا های بزرگ بمردم کابل نشین وسر و صدای دزدی های پولیس کابل تحت امر این رحیمی خاین هیچ حرکت وعکس العملی نشان داده نشده و باز هم رحیمی قوماندان پولیس و مسول امنیت شهر کابل منحیث خبر نگار توضیحات حمله انتحاری وجنگ چندین ساعته افراد طالبان اله دست پاکستان را بیان کرده است افسوس به چنین قوماندان خاین طرفدار طالبان وریس جمهور حامی ان

>>>   این افراد باید به مردم افغانستان جوابگو باشند که چطور مردم را به سرک ریختند اما به فکر امنیت آنها نبودند؟ چرا آنها را به جایی نبردند که امنیت داشت؟ چرا مردم را به مصلی شهید مزاری نبردند؟ مردم بیچاره و عوام افغانستان هم هر روز فریب می خورند و پشت سر این رهبران منفعت خواه می ایستند.
ع

>>>   اقای نادرشاه اگر میشود واضع بگی ستون پنجم کیا هستن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است