مصر خواستار اعزام دیپلمات های افغانستانی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۵/۵/۱۱ کد خبر: 118921 منبع: پرینت

صلااح الدین ربانی وزیر امور خارجه با سفیر مصر دیداری داشت و در این دیدار پیرامون گسترش روابط دو کشور سخن گفته شد.

به گزارش وزارت خارجه سفیر مصر با اشاره به بورسیه های تحصیلی و برنامه های مختلف آموزشی این کشور به کارمندان دولت افغانستان طی سال های گذشته از جمله نیروهای پولیس و دیپلمات های جوان وزارت امورخارجه، بر آغاز و از سرگیری برنامه اعزام دیپلومات های جوان افغانستان به مصر و امضای توافق نامه میان انستیتوت دیپلوماسی وزارت امورخارجه و انستیتوت مطالعات دیپلوماسی وزارت امورخارجه مصر در این مورد تاکید کرد.

سپس صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه با اشاره به روابط دیرینه و تاریخی میان دو کشور، از همکاری های همیشگی جمهوری عربی مصر با افغانستان به ویژه در پانزده سال اخیر در زمینه ارتقای ظرفیت کارمندان دولتی ابراز امتنان کرد.

وزیر امورخارجه همچنان از علاقمندی جمهوری مصر جهت راه اندازی روند مشورت های سیاسی میان وزارت های امورخارجه دو کشور استقبال کرده و بر پیگیری آن از جانب افغانستان تاکید کرد.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اونجانرویدکه وهابیون تربیه میشوید.
ع

>>>   إرسال كارمندان وزارت خارجه جهت آموزش به مصر چندان نتيجه مثبت نخواهد داشت، و بغير از مزدور صفتي كدام چيزي نخواهند آموخت، تنها إرسال افغانها جهت آموزش قرائت قرآن كريم و علوم ديني نظر خوب است، اما فرستادن پوليس و مأمورين وزارت خارجه بغير از تبديل پوليس به دزد، و كارمند وزارت خارجه به جاسوس و مزدور خارجي كدام نتيجه ديگر نميدهد. قواي پوليس را بجائي بفرستند كه پوليس در آن جامعه خدمتگار مردم باشد، نه دزد و نه شريك قافله، كه متأسفانه اين خاصيت تنها در پوليس كشور هاي غربي ديده ميشود.

>>>   هموطن ما دقیقآ درست میفرماید: مصر نروید.....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است