پشت پرده تمام مسایل، سناریوی هالیوودی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۵/۵/۱۱ کد خبر: 118920 منبع: پرینت

اصلاحات انتخاباتی هنوز در امواجی از ابهام وجود دارد.
به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سیلی غفار، سخنگوی حزب همبستگی افغانستان گفت: درمورد انتخابات پارلمانی به گونه ای صحبت می شود که انگار افغانستان هیچ مشکلی ندارد و یگانه هم و غم مردم افغانستان را انتخابات پارلمانی تشکیل داده است.

وی افزود: یا اینکه حرف ها از این زده می شود که اگر اصلاحات در کمیسیون انتخابات نیاید، انتخابات برگزار نمی شود و دولت های حمایت کننده یا تمویل کننده به این پارلمان پول و بودجه اختصاص نمی دهد. در واقع پشت سر تمام این مسایل یک سناریوی هالیوودی نهفته است. یک نوع بازی شیطانی بزرگ نهفته است. این در حالیکه این کشورهای بزرگ اگر بخواهند در افغانستان انتخابات برگزار شود می توانند از آن حمایت کنند اما نمی خواهند و قصد دارند اوضاع به همین منوال باقی بمانند. تا آنها هم از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در افغانستان فلم های راستی وحقیقتی پر میشود کشتنها اصلی انفجار وجنگها اصلی اشرف غنی وعبداله بچه های فلم واقعی طالب وداعش بدماشهای اصلی فلم نیست و سریال است ومعلوم نیست که آخرش چی خواهد شد:::فرید

>>>   ما فساد کنیم تقلب کنیم پولش را آنها بدهند ؟؟ پول رشقه برای گوسفندان رای دهنده را کی میدهد؟؟ وزارت زراعت ومالداری>؟>؟
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است