طفل 6 ساله غوری: از این موجود می ترسم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۳۹۵/۵/۱۱ کد خبر: 118911 منبع: پرینت

تنها یک جمله می گوید و بس که "ازین موجود می ترسم."

طفل 6 ساله غوری که یکماه نزد تعویذ نویس 60 ساله بعنوان زن نکاحی اش نگهداری می شده است فقط معصومانه یک جمله می گوید و بس، "ازین آدم می ترسم." اسم اش را نیز نمی داند.

منتظر بودم که شورای علما جلسه اضطراری تشکیل داده و از دولت خواهان حکم اعدام فوری این روح شیطان که در کالبد انسان فرود آمده است شود، سکوت کردند و بس.

منتظر بودم شورای علما خواهان لغو جایگاه حقوقی به تمام آدم هایی شوند که با هیچ دانش و مسلک خودشان را ملا خطاب می کنند، سکوت کردند و بس.

منتظر بودم که شورای علما خواهان لغو تعویذ نویسی گردد، سکوت کردند و بس. شک دارم که این شیطان اعدام شود.

سال ها قبل کسی یک خانم حامله را اختطاف کرده بود، به اثر یک عملیات خانم حامله را آزاد ساختیم و اختطافگر را نیز به قانون سپردیم. محکمه اول او را به اعدام محکوم کرد.

هفته گذشته خبر شدم که بعد از سپری کردن 6 سال حبس "راه اش را پیدا کرده" و آزاد گردیده. بازهم خبر شدم که آخرین مورد اختطاف یک کارمند خارجی نیز کار همین شخص بوده است... همصدا شویم باید اعدام گردد.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در زمــــــان پیــــامبــــــر مـــــــلا ها چنـــــــین نمیکــــــــــردند
ر

>>>   ملا ها مردم را به بردگی میگیرند . اخه نادانی تا کی . یوسف زی

>>>   بايد اين شيطان صفت اعدام گردد
بايد اين از حيوان پست تر اعدام گرد
بايد سنگسار گرد

>>>   هرگاه کسی خواهر دارد و یا پدر است طرفدار اعدام ملای متذکره که توانایی نکاح با یک زن بالغ را نیز داشت، می باشند.

>>>   اگر پدر این دختر او را در بدل یک رأس بُز و یک مقدار غذا به این ملای شیطان صفت نمی فروخت، آنوقت این ملا به این جنایت موفق نمی شد.
فلهذا هردو (پدر و ملا) باید به سزای اعمال شان برسد.
ای وای، این چه نوع پدر است که دلش برای دخترش نمی سوزد.

>>>   زنده به گور شوند

>>>   .....از همکاریتان در قبال ازادی بیان واطلاع رسانی درست متشکرم
ملاهای زیادی وجود دارند که هیچگونه تحصیلات حوزوی و دانشگاهی ندارند که در قالب رمال و تعویض نویسی و دعا خوانی در بدل دریافت پول کار میکنند و از دیر باز با عملکرد های ناشایست وزننده خلاف شرع و قانون برای یک عده مردم ساده اندیش مشکلاتی را درست میکنند ولی جای سوال اینجاست که چرا شورای علما و روحانیون در مقابل اینها سکوث میکنند مگر وظیفه شما در قبال جامعه چیست؟ شما صرفاً بخاطر اینکه ازیک نامسلمانی که اسم ملا را دنبال خودش یدک میکشد به تمام مسوليت های دینی و مذهبی خود پشت میکنید ایا با این عمل خود از جهل وجهالت وجنایت حمایت نمیکنید؟ تا کی به وضعيت باید ادامه بدین مردم اگاه هم زیاد است در افغانستان مواظب اعمالتان باشید مسایل اجتماعی را مثل مسایل سیاسی فرض نکنید که عواقبش دامنگیرتان خواهد شد من چهل ساله هستم و تا حالا شاهد تغیر وتحولات زیادی در عرصه سیاسی کشور بوده ام، کی داند که فردا چه حکومتی در افغانستان حاکم خواهد شد و آنوقت منتظر اعمالیکه درین حکومتی بی بندو بار انجام دادید باید باشید که از قدیم گفتن هر عملی عکس العملی نیز در پی دارد

>>>   ترسم که این دولت هیچ چیزش هم نمیکند
ن ن

>>>   جناب صالح چون مدت مدیدی در ریاست امنیت ، وظیفه داشته تعیین مجازات اعدام برای هر جرمی نزد ایشان ، یک امر عادی تلقی میگردد . وگرنه شما تا به حال شنیده اید که اگر کسی با دختر زیر سن قانونی ، نکاح کند مجازاتش اعدام باشد؟! من این عمل آن به اصطلاح ملا را تاءیید نمیکنم ولی تقاضای آقای صالح را هم ، منطقی نمیدانم.

>>>   خواهشات امرتااه صالح اکر براورده نشود حکومت طالبی است صد فیصد موافق با امراللع صالح

>>>   ما و شما سالهاست كه خر ما اين بار را برده.
از تهداب بايد درست شود.
مولوي سبحان قل از لندن.

>>>   اگه حکومت این حیوان شیطان سفت رااعدام نکند یقین بداند کی درگناهش شریک اس
جوادحسینی

>>>   باسلام وعرض ادب ! دوستان عزیز و فعالان رسانه های به یک چیز توجه کنیم تا آلوده به کناه نشویم وآن اینست که هر پلید وکسیف ودعا نویس وجادوگر را نباید ملا صداکنیم آنها ملا نیست بد بخت دوران است خدا لعنت شان کند آدم تجارت می کند آنم طفل معصوم شش ساله آنها از زمره ی اسلام خارج اند نباید علمای کشور خودا را با ایگونه افراد هم نام بسازیم
{ خداداد "محمدی " دایکندی}


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است