سکوت دولت در مقابل سقوط ولسوالی های هلمند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۴    ۱۳۹۵/۵/۱۰ کد خبر: 118872 منبع: پرینت

ولسوالی خانشین هلمند به دست طالبان سقوط کرد. به تازگی وزارت دفاع ملی گفته است که نیروهای کماندو برای پاکسازی به این ولایت خواهد فرستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، محمدنادر بلوچ عضو مجلس نمایندگان در برنامه «خط کابل» گفت: دولتمردان افغانستان اراده ای قوی برای از بین بردن دشمنان افغانستان ندارند. آنها مصروف زد و بندهای سیاسی خود هستند.

وی افزود: خانشین در هلمند برای بار سوم است که سقوط می کند. شورای والی ولایت هلمند همیشه به مردم گفته است همه جا در امن و امان است وهیچ مشکلی در هلمند وجود ندارد.

بلوچ گفت: این در حالیست که مردم و نماینده های آنها همه روزه صداهای خود را بلند می کردند که ولسوالی ها در حال سقوط است و اظهار نظر می کردند که هفتاد و پنج درصد اراضی در اختیار طالبان است.
دولت افغانستان همچنان در حالت سکوت به سر می برد و کاری انجام نمی دهد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   غنی روز درارگ شبانه همراهی باطلان درکمین می رود شاید در جنگ هلمند هم همراهی دشمن بوده باشد . م ی

>>>   خداوند هرکس راکه درحمایت اشرار وطنفروش ومزدور اسرائیل عمل میکند روسیاه گرداند
ر

>>>   جنگ راحل سیاسی افغانستان نیست شما ها چرا نمی فهمید .
یوسف زی

>>>   نظر به گفته آقای قهرمان جنگ در هلمند جنگ تریاک در بین رادمردان دولت است صرف بخاطر کتمان جنایت شان فزرندان سرزمین را قربانی میگیرند . به صد ها جوان که از اردوی ملی هلمندوظیفه شان را ترک مینماید چنین روایت دارند که یک شب و یک روز ما را گرسنه و تشنه در کمین میحواباند بعدا از وزارت داخله و دفاع برای قومندان جنگ زنگ زده میشود که از راه کنار میروی یا از مقام بعدا قومندان جنگ به اردو امر مینماید که از راه دور باشید وقیتکه دلیل را میپرسیدیم قومندان جنگ میگفت که من تحت فرمان وزارت داخله هستم نمیتوانم خود سرانه حرکت نمایم این دستور وزارت بود که من را از پلان ام منصرف ساخت اگر فرمان وزارت را نادیده بگیرم مجازات میشوم .روزانه به ده ها موتر تریاک چرس هیروین و مثالهم رسما از سرک های هلمند عبور و مرور دارد در اخیر روز دزد و کاروان همه در یک دسترخوان پیک میزنند اما هزاران خانواده دسترخوان شان به خون آلوده و مصروف عذاداری هستند . پس کجای این دولت ستودنی است غنی باید به این وضعیت نا به سامان دولت مافیای جوابگو باشد روزانه بیش از 500 جوان بخاطر تریاک جان شان را از دست میدهد و حالا مردم از دولت انتظار دارد تا جوانان در مخحاصره دشمن را کمک کند دولت که خود معما میسازد نمیخواهد که کلیدش را در دستان ملت قرار دهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است