تجاوز گروهی طالبان بر یک زن در ولایت هلمند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۷    ۱۳۹۵/۵/۱۰ کد خبر: 118866 منبع: پرینت

گروه طالبان در ولایت هلمند به یک زن تجاوز گروهی کردند.

به گزارش منابع امنیتی ولایت هلمند می گویند: شماری از افراد گروه طالبان در ولایت هلمند وارد یک خانه گردیده و بر یک زن تجاوز گروهی کرده‌اند.

گفته می شود این رویداد شب 6 اسد 95 در روستای بلوجان ولسوالی نهرسراج ولایت هلمند رخ داده‌است.

یک فرمانده طالبان و 4 تن از افرادش وارد این خانه شده و در حالی که یک پسر ۱۴ساله و سه خانم دیگر نیز حضور داشتند، بر یک زن تجاوز گروهی کرده‌اند.

منابع امنیتی این ولایت می گوید: عمری فرمانده طالبان پس از این حادثه افراد خود را توقیف نموده و به خانواده قربانی هشدار داده‌است که این موضوع را با کسی در میان نگذارند.

گروه طالبان تا کنون اظهار نظری در این مورد نکرده اند.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   افتخارش به ع،غ .روزی برسد خانم های این ها طعم تجاوز گروهی را بچشند تا از دل شوهر هلمندی بیا یند.

>>>   واه واه گل میدان .
زنازاده آمدبمیدان.
ع

>>>   در تاريخ طالبان تجاوز جنسي بر كسي نشده، اين كار شايد از طرف ديگران بخاطر نام بدي طالبان شده باشد

>>>   حالا خیلی نام نیک دارند که کسی برای نام بـــدی شان عمل کند؟؟؟؟ مزدوران جاهل وبیسواد اسرائیل دشمن مردم خاک ووطن خود هستند آنها موجب تعطیل باز سازی تجارت پیشرفت وامنیت مردم خود هستند ، هرچه اسرائیل دستور بدهد همان میکنند ودر عوض کلدار میگیرند ، برابر یک موش غیرت وعقل در نزد اینها نیست ، نصـــــــــوار چــــــــــرس تــــــــــریاک کلدار دال عقل وایمان اینان را زایل ساخته است !
ر

>>>   چطور میگی که در تاریخ طالبان تجاوز جنسی بر کسی نشده؟؟؟؟
در محبس زنان کابل در زمان حکومت طالبان با هر زندانی تجاوز شده در زنان طالبان حاجی عبدالقدیر در جلال آباد با طالبان جنگید چرا؟؟؟؟؟؟
بخاطریکه زنان افغان را زا کابل و سایر ولایات به پاکستان میبردند اینها همه هیچ تجاوز به حساب نمی آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   تجاوز به نوامیس مردم مجازات مرگ را در پی خواهد داشت .این خبر حقیقت ندارد و هرگز م...ن دست به چنین اعمال پلیدی نخواهند زد ان هم در دید فرمانده اش
یوسف زی

>>>   سلام به همه، من طرفدار طالبان به هیچ وجه نیستم و نه هم پالیسی های منفور شان را و نه هم اعمال خشن که در مقابل یک ملت مسلمان و مجاهد افغانستان به اشاره بیگانگان انجام میدهدتائید مکنم.
مگر آنچه در این سالهای حکومت طالبان دیده میشود، در هیچ جای از کشور آنها چنین عمل زشت را در مقابل زنان انجام نداده اند، هستند مردمان که به شکل از اشکال منفعت خود را در مخالفت با دولت میبینند و آنها بنام طالب ختم میشوند، ببینید در این کشور قاچاقبر مواد مخدر ، غاصب زمین و اموال مردم، دزد و رهزن همه در نا امنی کشور خوش هستند چون مفاد شان در آن است، اگر امنیت تأمین شود نه قاچاق کرده میتوانند و نه هم غصب و دزدی و غیره. بناء در بین این گروه افراد هم هستند که دشمنی شخصی داشته و در این موقع انتقام خود را میگیرند. در مطلب بالا ذکر گردیده است که طالبان وارد خانه شده و پسر 14 ساله و 3 خانم دیگر نیز بودند. آنها چرا بر سه خانم دیگر چنین کار را نکردند. پس معلوم است که در اینجا هدف مشخص بوده و صد فیصد انتقام و مسایل شخصی است بنام طالبان ختم میشوند. وسلام.ا.

>>>   اسرائیل زی !
از جــــاهـل هیچ عملی قابل انتظار است

>>>   سلام خوب و بد همه جاهست ولی اگه طالبان اونو ببینی مکشه اونو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است