داعش قصد ماندن در افغانستان را ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۵/۵/۱۰ کد خبر: 118851 منبع: پرینت

گزارش ها نشان می دهد داعش در افغانستان ریشه دوانده، رشد کرده و هم اکنون برنامه های خود را تطبیق می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داوود اساس، مشاور ارشد ریاست اجرایی، گفت: داعش همانند طالبان، نوعی پروژه است که آن را پاکستان تمویل می کند و پاکستان را نیز کشورهای خارجی حمایت می کند.

وی افزود: این گروه در واقع برای افغانستان ساخته نشده است، بلکه قصد عبور از افغانستان و رسیدن به آسیای میانه را دارد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی سقوط ولایت کندز وولسوالی های شمال جز بروزه به خاطر تجهیز انها صورت کرفت تا دامنه تهدیدات امنیتی به شمال کشور برسد اینه چه تعداد مردم مظلوم کشته میشود برای مجریان رزیلش اهمیت ندارد انها تخویف خریف خودرا میخواهند............. کابلی

>>>   امنیت ناملی ناکام افغانستان اقلا کاردیگری که نمیتواند اقلا مارهارا به داخل پاکستانم انتقال دهد تا داغش مجبور شود البسه جدید بر ای خودتهیه کنذد اقلا یک مصروفیت ویک خطر برای شان ایجاد گردد مثلاکویا:
مقامات کوریای شمالی با ثبت تصاویر تعداد بسیار غیرمعمولی از مارها که از رودخانه «یالو» بیرون می‌آمدند کوریای جنوبی را به یک توطئه حیله‌گرانه برای بی‌ثباتی همسایه شمالی‌شان با آزاد کردن تعداد انبوهی مار متهم کردند.به واحدهای گشت‌زنی دستور داده شده تا این مارها را که در کرانه‌های شمالی رودخانه «یالو» در مرز چین می‌خزند، بگیرند.پیونگ یانگ سرویس اطلاعات کره جنوبی را به توطئه‌چینی حلیه‌گرانه برای به چالش کشیدن یکپارچگی و وحدت کره شمالی متهم کرده است.
اگرچه اتهامات پیونگ یانگ با توجه به مکان جغرافیایی رودخانه «یالو» مشکوک و سوال‌برانگیز است اما وزارت امنیت کوریای شمالی و دیگر ادارات دولتی از ساکنین این منطقه خواسته‌اند تا هر لحظه نسبت به خطر این مارها هوشیار باشند و تاکید کرده‌اند که نیش این مارها کشنده است.
مار داعش در آستین آمریکا!
برخی معتقدند که متهم کردن کره جنوبی به چنین توطئه‌چینی ممکن است با هدف مسلح کردن روانی مردم در جریان مبارزه 200 روزه‌ای صورت گرفته باشد که نمونه‌ای از کمپین‌های سریع کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی برای تقویت اقتصاد است.
در همین حال شایعات مبنی بر اینکه یک نیش مار می‌تواند کشنده باشد سبب شده تا قاچاقچیان که بیشتر وقت خود را در داخل یا اطراف رودخانه «یالو» می‌گذرانند به خرید شلوارهای پلاستیکی کیفیت بالا بگذرانند. بر اساس گزارشات افزایش تقاضاها برای خرید این شلوار باعث شده تا قیمت آن به 60 هزار وون برسد.
گیلگمش

>>>   بــرای چــــــی آمده به سیـــــــاحت؟؟ نه امریکا بر ای دایم آمده ونه داغش تنها اسرائیل است که تا قیــــــامـــت از ما دست بردار نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است