مرگ کارگر افغانستانی 60 ساله در قزوین ایران
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۸    ۱۳۹۵/۵/۹ کد خبر: 118829 منبع: پرینت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ایران از مرگ یک کارگر 60 ساله افغانستانی بر اثر حفر چاه در خیابان شهید انصاری قزوین خبر داد.

غدیر موسی خانی روز جمعه در گفتگو با ایرنا گفت: در عصر جمعه 8 اسد حادثه چاه در خیابان شهید انصاریی جان یک کارگر افغانستانی را گرفت.

وی افزود: کارگر افغانستانی در حال حفر چاه در محل گودبرداری بوده که به علت ریزش خاک اطراف به درون چاه به یکباره دیوار چاه تخریب و مقدار زیادی خاک روی این کارگر ریخته شد.

موسی خانی ادامه داد: با تلاش آتش نشانان این سازمان جسم بی جان این کارگر از داخل چاه بیرون آورده شد و اقدامات همه جانبه با همکاری اورژانس جهت احیا انجام گرفت ولی متاسفانه بعلت فشارهای وارده و خفگی مرگ وی تایید شد.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روحت شاد جایت بهشت برین ای هموطن خداوند هزاران رحمت کنه تره وصبرجمیل خواهانم برای بازماندگان ازخداوند....

>>>   در ایران هر سال در اثر ریزش دیوار های چاه ها و تونل ها در هنگام حفر یک تعداد مردم جان خود را از دست میدهند، چون مسایل ایمنی در نظر گرفته نمیشود. بعضی اتباع خود کشور ایران خبر دارند، بنأ آنها به حفر تونل ها و چاه ها دست نمیزندد و وانمود میکنند که کار سخت است و انرژی زیاد ضرورت دارد و من توان آن را ندارم.
اما افغان ها با غرور مردانگی که میخواهند از خود نشان دهند و همچنان بخاطر مزد زیاد آن، دست به حفر این چاه ها و تونل ها میزنند، غافل از آن که خاک کشور ایران در اثر کمبود بارندگی خشک است و خطر ریزش آن نظر به خاک افغانستان بمراتب زیادتر است، بنأ جان خویش را به خطر می اندازند.

>>>   واه واه گل میدان خدارحمتش کند.
ع

>>>   خداوند تعالی مغفردش کند

>>>   بـــه اما افغان ها با غرور مردانگی.....
اگر براستی غرور دارند بیایند وطن خودرا آباد کنند به حرف های پوچ دلخوش میکنند

>>>   کسیکه این کارگر افغان را به این کار خطر ناک بدون در نظر داشت مسایل ایمنی ان استخدام وبه کار کماشته بود مقصر حادثه است باید به فامیل این افغان مهاجر غرامت بپردازد چون این کارگربیچاره مهاجر بخاطر نفقه اهل وعیالش کار میکرد که با فوت ان نان اور ان خانه گرفته شده سوال حتمیست که فامیل ان بمشکل اقتصادی جهت امرار معیشت شان به مشکل گرفتار میگردند پس باید از مالک کار غرامت به خانواده کارگر متوفا پرداخت گردد .

>>>   افسوس .
یوسف زی

>>>   واه واه گل میدان گفتن برای یک شهید پاک که برای نفقه فامیلش مسافری و غریبی و زحمت کارگری سخت را به جان خریده و دردیار غربت در ته جاهی تاریک جان شیرنی خود را دور ازدوست و فامیل از دست داده یعنی چه ایا این یک توهین نیست

>>>   روحش شاد...

>>>   درمعامله بیمه مطرح نبوده بنا صرف مستحق دعا است وبس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است