والی بلخ به کابل رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۵/۵/۹ کد خبر: 118822 منبع: پرینت

عطا محمد نور به کابل آمده است.

گزارش ها می رساند که رهبران جمعیت اسلامی به شدت تلاش دارند، تا آخر ماه سنبله کنگره شان را برگزار کنند.

عطا محمد نور که رییس اجرایی جمعیت نیز است، به همین منظور به کابل آمده تا آمادگی ها برای برگزاری کنگره جمعیت را نهایی سازد.

قاسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کار بسیار نیک است یکی که خود گل مرجان از کندهار است نمیشود که تمام قدرت از یک سمت باشد و و دوم باید تقسیم قدرت عادلانه و همه اقوام برادر، برابر و مسلمان افغانستان شریک باشند .
با احترام
سید امید غافل
کابل - افغانستان

>>>   باید این انسان پلیت در همین جا محاکمه شود و حق وحقوق مردم مزار از پیش این چپاولګر ګرفته شود

>>>   ولایـــت رابه اجـــــازه کی تـــــــرک کـــــرده ؟ از رئیس جمــــهــــور اجـــــازه گرفتــــــــه یا از ع ؟ خانه خاله اش هست که هرجای دلش شد بدون اجازه برود؟؟

>>>   استاد اعطا محمد نور فرزند اصیل و وطندوست وطن است.

>>>   نمیفهمم که چرا برادران پشتون ما اینقدر حسود هستند! یک لحظه مکس کرده بگویید که ایا معادل استاد عطا در قوم پشتون کسی هست که سرش شما افتخار کنید؟ ماوشما باهم برادر هستیم بیایید از این بد بینی ها دست بکشیم و به موجودیت چنین افرادی بدون در نظرداشت قومش افتخار کنیم. من معادل استاد عطا به جنرال رازق هم افتخار میکنم. این چنین بدبینی ها جز باعث ضعف ماوشما شود دیگه فایده یی ندارد.
با احترام به همه خوانندگان افغان پپر!
کوهستانی

>>>   او از هیچ مرغی اجازه نمیگیرد

>>>   بخاطر امده که از این بسهای که ازکشور هند امده اینهم سهمیه دارد.

>>>   من آرزودارم که آقای نور یک تصمیم درست درقبال این سرزمین اتخاذنماید
صوفی

>>>   آمده که آمده، .بیازو نقش باز است و حالی خو دولت هم د غم صلح و انتخابات و ... مانده و این بچه فیلم هم میخاهد دست پیش را بگیره و هم توجه را از کشتار دوستهایش د دهمزنگ کم رنگ بسازه تا جنایت شان را پوشش داده بتانه

>>>   ریس جمهور تقلبی غنی گک را میگویی ، او چی کاره است ، دیگران که شب های جمعه را در دوبی سپری نموده و روز شنبه بالای وظایف شان می آیند از این گدی گک امریکایی اجازه می گیرند که والی بلخ بگیرد ، عجب بی منطق استی او ریس جمهور باشد که از او اجازه بگیرند نی از این گدی امریکایی ها .
وطنی

>>>   او بیادر تو کابل بودی، وگرنه بیچاره اجازه میگرفت. دیگه اینکه عطا جان ما به کرزی بیعت کده بود نه به عین و غین، هنوز هم بیعتش به کرزی صایب پا برجاست، تشویش نکو از کرز صایب اجازه گرفته.

>>>   باز امده که به خیر یک معامله کند . در دوبی خوب ارگاه وبارگاه جور کرده و پسر خوانده سیف الدین الیعقوب است قاصی یاسین کلی گپ ها را خبر داره
زنده باد نوکری عربها
دود کش از مزار شریف

>>>   به برادران جمعيت اسلامي توصيه داريم كه به اين اشخاص (استادعطا امرالله صالح داكتر عبدالله استادسياف) هركز اعتماد نكنيد اينها فقط در فكرجباول غارت خرابي فيشن وغصب زمين هاي دولتي وملكي هستند . همه شان قولدرهاي هستند كه جمعيت اسلامي را اختطاف كرده اند و افرادخوب جمعيت رامايوس و نااميد ساخته اند.

>>>   همه کسانی که استفامت دارد خداوند انها را در پناه خود داشته باشد.
داکتر ابو احمد

>>>   بجز از پشتونها که حق تمام اقوام را پایمال کرده اند هیچ قوم دیگر از استاد عطا محمد نور بدش نمی اید اگر استاد عطا اوغان میبود اوغانها اورا بابا صدا میکردند حالا که در قلوب مردم جا گرفته است از هر طریق میخواند اورا بدنام سازند . جالب اینکه اوغان ناقل که اصلا از ولایات شمال نیستند حق می طلبند حق چه ؟

>>>   چیزی بنام "جمعیت اسلامی" وجود ندارد. از جمعیت اسلامی، حزب اسلامی، اتحاد اسلامی، وحدت اسلامی و غیره چیزی جزء بوی و تعفن باقی نمانده است!!!!!!!!!!!!

>>>   اندک ترین بی احترامی در مقابل فرزند اصیل و غمخوار و دلسوز ملت بی احترامی در مقابلاکثریت قاطع مردم است وپیام نا گوار را در قبال دارد باید به این راد مرد تاریخ همه از دولتی وغیر دولتی احترام وارزش خارق العاده قایل باشند واحترام انرا فرض خود بدانند ومعتصبین قوم وزبان نمیتوانند با حرف های نادرست و کوچه بازاری شان اندک ترین خدشه به شخصیت وکرکتر ان وارد سازند جز اینکه خجل وشرمندگی بخود شان گردند .

>>>   بــه کـوهشتانی !
مکـعـادل استاد عطا شاید کسی نباشد چون اوخیلی دردزدی اختلاس مهارت دارد شاید قارون هم معادل استاد عطا چور نباشد این قسم معادل که یک روز ریش دراز فردا نکتائی پس فردا پکول روز دیگر ریش فرانسوی درهیچ ولایت یافت نمیشود

>>>   زنده باد استاد عطا محمد نور۰ کرزی چه..... است که عطا به او بیعت کرده باشد؟

>>>   ای کاش به مانند استاد عطا محمد نور یک چند نفر در ولایات دیگر هم می بود، تا مناطق خود را مانند مزار شریف که استاد عطا آباد نموده، آباد می نمودند. چشم حسود ومتعصب کور باد.

>>>   برادران تاجیک عطا دزد را چه جور کردید؟نکند او یک تیغمبر هست به نظر شما؟ عطا دزد را میلیاردر درست کردید،‏16 سال هست که اوخون مردم بلخ را میمکد اما کسی نیست که این ...،دزد و خود کامه را شرش را از سر مردم مزار شریف کم کند؟البته جنرال دوستم هست که انشألله عطا دزد را نابود کند،عبدلمجید

>>>   بلی کسیکه در چور و چپاول درجه اول را گرفت واقعا فرزند اصیل است و کسیکه از دیدگاه شما پشتو صحبت کرد باید درین وطن زندگی نکند یا اسان ترین کلمه را برایش پیدا کردید که داعش است افرین به این قضاوت پوچ و بی معنی شما صبر و حوصله مندی پشتونها را تمام ملیت ها درک کرده است که واقعا چقدر حوصله کرد اگر نه صد تک زرگر یک تک اهنگر خواهد شد بهتر به اصل مشکل وطن راه حل پیدا کنیم ملیت گرائی را کنار بگزارید هیچ فایده ندارد استاد عطا محمد نور ادم بد نیست بلکه مردم بلخ او را نزد مردم منفور ساخت نمی فهمم چرا ؟
کوشش کنید بد گوئی یک ملیت را بر علیه ملیت دیگر بس کنید اکر نه ما فکر میکنیم که شاید از طرف کدام مرجع استخدام شده باشید که بد گوئی میکنید مرجع استخدام نیز بالای شما میخندد. خود تان قضاوت کنید . تشکر از توجه تان
بکتاش از کابل

>>>   یکی از دزد های چپه شــــــاخ همین عطا چور است ، گمرک حیرتان راغارت کرد زمین های دولتی را فروخت یک عطا برابر صد دزد سرگردنه !

>>>   جمعیتی ها و شورای نظار مردمان آهنینی بودند که تنها در مقابل یورش خوارج ( طالب القاعده و پاکستان) ایستادگی کردند در حالیکه مترسک های دیگر حتی جرأت گپ زدن از پناه گاهی خودشان در خارج کشور را نیز نداشتند.
در خور شان است که باید مردانه کنگره برگزار کنند

>>>   ....دردل هیچ افغان جای نداردبه جزان عده اشخاص که خودرا افغان نه میدانندشاید جا داشته باشد

>>>   کنــــــــــگــــــــــــره دایر شود هرکس بیشتر دزدی کرده بمقام بالاتر حزبی تعیین گردد درین بین شاید... استاد عطا اول بسم الله خان دوم ایوب سالنگی سوم باشد البته به نظر من یا شاید ازین دزدان چپه شاخ تر هم داشته باشد جمعیت نماخبرنداریم

>>>   این ها که طالب کش وداعش کش اند از منافع مردم ووطن دفاع میکنند طالب خواهان وداعش خواهان وقبیله گرایان تک قومی درلباس جمعخ خان وگلبیدین حقانی ها ملاعمر ها ومنصور ها ودیگر جاسوسان فروخته شده همیشه بدگویی را درحق استاد عطا بس نمیکنند.شماخوبه داعش وطالب وپاکستان وطن را فروختید.دیپر چه بد گویی میکنید درتاریخ وطنفروشان تان هم معلوم شد جاسوسان تان انتحاری های تان ملاهایتان پندک ها وچری های تان. درلنگی ودر اوراق قرانشریف ودر زیر چادری زنان هم مواد انفجاری را انتقال دادید هنوزهم شرم ندارید یک بار تاریخچه قاتلین جنایت کارن جاسوسان را هم بخاطر بیاورید چادری هار هم بیاد بیاورید تقلب دور کرزی و احمدزی وامرخیل ونورستانی را هم بیاد بیاورید که تاسطح جهان بدنام استید.تشکر عبید.

>>>   از نظرات دوستانیکه بشکل منفی در مورد استا عطا تذکر داده اند وبا تاسف که همه این دوستان از برادران پشتون هستند، بسیار بوی حسادت میاید. چند نکته را باید بدانند:
با تاسف که شما کسی را در قوم خود معادل استا ندارید!
با تاسف که داعش و طالب از قوم شما هستند.
با تاسف که مناطق پشتون نشین همیشه نا ارام استند و ورد سر به به دیگراقوام شده اند.
خوشبختانه استاد نمونه از والی هایست که پیشرفتهای ولایتش با هیچ ولایت دیگر قابل مقایسه نیست.
وبلاخره اینکه تبلیغات علیه وی در مغز شما توسط پاکستان زرق شده و جایی را نمیگیرد.
مرگ بر طالب و داعش و زنده باد تمام اقوام افغانستان بشمول پشتونها (منفی طالب و داعش و پشتونهای حسود)!!
کوهستانی

>>>   طالب کشتن وداغش کشتن صرف فــــرد غازی میشود اما حساب غصب اختلاس دزدی رشوت چور علیهده است به کشتن اشرار مجـرا نمیشود !

>>>   کسیکه درخیل مرغ بود خودش هم مرغ است

>>>   پشتون ها (اوغان ها) نه خودشان در بین خود جور هستند. ونه به رهبران دیگر اقوام احترام دارند.

>>>   من احتمال زیادی مبدهم عطا محمد نور رییس جمهور آینده کشور باشد و از این وضع بد خلاصی شود انشااله

>>>   پشتون پشتون پشتون.................. به دستورکی تا چی وقت مفادش برای کی

>>>   بــــه کوهستانی :
لطفا درمورد شخص که نا آگانه به او ارادت داری در سایت سپیده دم که از تاجک هاست راجع به آن معلوماتت را تکمیل کن وقتی کسی مفسد است هرقوم که باشد مفسد است منهم میگویم هزار مرتبه مرگ برطالب وداغش

>>>   متعصبیین افعان اگر این استاد عطا از قوم تان یعنی افغان می بود باز اورا بابای خود می ساختید. این یک واقعیت است، که استاد عطا یک شخصیت مدبر واداره چی ماهر است.

>>>   استاد عطا فرزند نکو نام کشور عزیز ماست. ما به او و موجودیت او افتخار داریم.
حمید بلخی

>>>   حمید : چـــــرا به دزد ها علاقه داری دلیلش چیست؟؟؟

>>>   زنده باد استاد عطا محمد نور۰ کرزی چه است که عطا به او بیعت کرده باشد؟

>>>   بلی، استاد عطا اگر اوغان میبود حالا حتمن بابای این فاشیست ها بود۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است