کمیسیون ها برای شانه خالی کردن از مسوولیت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۵/۵/۸ کد خبر: 118780 منبع: پرینت

تجربه نشان می دهد که هرگاه فاجعه و جنایتی در افغانستان رخ می دهد دولت افغانستان برای شانه خالی کردن از پذیرش مسوولیت و برای به انحراف کشاندن افکار عمومی کمیسیون می سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، آصف آشنا آگاه مسایل سیاسی گفت: تظاهرات جنبش روشنایی در 2 اسد در خلا تدابیر امنیتی حکومت برگزار شد. تدابیر امنیتی و کانتینرها برای حفاظت کاخ نشینان و ارگ ریاست جمهوری بود.

وی افزود: مسوولان حکومت و نهادهای امنیتی برای شانه خالی کردن از مسوولیت حرف هایی می زنند که همه مردم که در آنجا حضور داشتند عدم صحت آن را می دانند. حرف هایی مبنی بر برقرار بودن تدابیر امنیتی و اطلاع نداشتن از مسیرهای تظاهرات و راهپیمایی از این دست است.

آشنا، با بیان اینکه حکومت مسوولیت کم کاری و بی تفاوتی خود رادر این حادثه نمی پذیرد، گفت: تجربه نشان می دهد که هرگاه فاجعه و جنایتی در افغانستان رخ می دهد دولت افغانستان برای شانه خالی کردن از پذیرش مسوولیت و برای به انحراف کشاندن افکار عمومی کمیسیون می سازد و هیچگاه هم نتیجه ای از این کمیسیون ها دیده نمی شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشنا صاحب از صحبت های شما بوی بغاوت در مقابل دولت میرسد یک اندازه محتاط باشید قوم هزاره یک اقلیت است شما باید تابع دستورات د ولت تان باشید تشکر
جمال

>>>   نویسنده اول ! تو حتمآ از اکثریت افغانستان هستی! لجاجت با حق دیگران ، سهل انگاری و فیر بر غیرنظامیانی که با صدای برابری و منافع ملی به ملت سازی و تقویت حکومت مردمی آمده و ایجاد کمیسیونهای بی صلاحیت و غیر مسلکی چیست؟

>>>   روز بد این لشمک ها همه فرار میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است