قهرمان: بیایید به طالبان محبت بدهیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۵/۵/۷ کد خبر: 118770 منبع: پرینت

قهرمان به طالبان هلمند "محبت" داد!

عبدالجبار قهرمان عضو سابق مجلس نمایندگان که شش ماه قبل به یکباره به عنوان معاون عملیاتی وزارت دفاع ملی انتخاب شد،می گوید اگر به طالبان "محبت" داده شود، دست از جنگ مى كشند و در ضمن عمليات تنها نظامى نيست، گفتگو هم نوعى از عمليات است، براساس عمليات من 60 درصد طالبان از جنگ دست كشيدند.

‫مسلم شيرزاد‬


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   .... را به نکاح رهبر طالبان بکن!!

>>>   باسلام جناب قهرمان نمیدانم شما این لقب قهرمانی را در کدام رشته دریافت کرده اید. بهر صورت در مورد محبت که شما در مورد طالبان وحشی دارید داشته باشید چون شما را دردی نرسیده نه خواهر نه برادر و اعضای فامیلت را در حمله های انتحاری از دست داده ای که بدانی درد ازدست دادن عزیزان چیست امید وارم روزی این درد را بچشی تا احساس محبتت در برابر برادرنت افزونی یابد.
افغان

>>>   تو بی ... به کسی که به روی طفل سه ونیم ساله شلیک میکند پیشنهاد محبت میکنی؟ تو بی ... بدانی که ربانی رئیس شورای صلح دست صلح به طالب درازنکرد؟ آیا ازکسی که اختیارش به دست پاکستان است میتوان توقع داشت به پروسه صلح بیاید؟
اگردوست دختر و یا بچه های برهنه صورت را ک برای رقصاندن نگه داشته یی هم برای طالب پیش کش کنی، طالب با توصلح نمیکند. طالب پروژه است وهرپروژه برای هدفی طراحی شده ، درتوان تو رئیس جمهورت نیست که روند این پروژه را معکوس کنی. کورخوانده یی ....، طالب فرزندان فدا کار وطن را مانند گوسفند سلاخی میکند ، آیا به چنین انسان های سایکو پت محبت داد ویا مغزشان را با گلوله شکافت؟ من که فکرمیکنم طالب مکروب جامعه است وباید ازبین برود ، راه دیگری وجود ندارد.

>>>   کـــرزی و پاروک وردک هم محبت داد ند

>>>   برای گـــــــــرگ کسی کشمــــــش نمیـــــدهــــــــــد

>>>   عجب نظر احمقانه،

>>>   اظهار عجز پيش ستم پيشگان خطاست.
اشك كباب باعث طغيان اتش است.
برادر گرامي ( قهرمان)
عجب در اشتبايي.
طالبان طالب نيستند كه اختيار شان دست شان باشد.
مذدرو و غلام حلقه بگوش پاكستانند.
كسي كه اختيار ناموس و اولاد خود را نداشته باشد چطور ميتواند مذاكره كند.
اونها صلاحيت مذاكره ندارد.
بطور مثال.
ملا دادالله خواست مذاكره كند پاكستان در مغزش امپول تزريق كرد و ديوانه شد.
روز تا شب در سرك هاي كراچي پاكستان چك چك كرده ميگرده و شبها زير پلچك ها با
كثافت ميخوابه.
سهيل از كراچي پاكستان.

>>>   عبدالجبار که قهرمانی را در زمانیکه عضو حزب خلق بود برایش داده شده بود در زمان حکومت مجاهدین به حزب اسلامی گلبیدین رفت ودر ساحه چهلستون وگذرگاه کابل بطرفداری از حزب اسلامی گلبیدین با دولت وقت مجاهدین در جنگ قرار داشت و افراد تحت امر ان فابریکه جنگلک و افغان ترکانی و فابریکه قلعه غیبی و انستیتیوت تخنیکم جنگللک را بتاراج بردند وبه پاکستان انتقال دادند واکنون در ولسی جرگه راه یافته وباساس لاف وپتاق ان در اوردن تامین امنیت جناب ریس جمهور غنی انرا بصفت نماینده خودش بولایت هلمند در اوردن صلح وپاکسازی منطقه از وجود طالبان اله دست پاکستان تعین وتوظیف کرده بود وطبق وعده همین شخص لافوک که تا دو الی سه ماه هلمند را از وجود طالبان پاکسازی میکنند وصلح و امنیت را برقرار در هلمند میسازد اما .
اما نه تنها که کاری را در اوردن صلح انجام نداد بلکه نا امنی وقتل وقتال را بیشتر در هلمند گواه هستیم واکنون ناگامی خود را به این بهانه وان بهانه میخواهد پنهان کند کسیکه از یک شاخه به شاخه دیگر در پریدن باشد ودر فکر قدرت خودش باشد هرگز مصدر خدمت بمردم و کشور شده نمیتواند .

>>>   خصوصیات این قهرمان تقلبی اینست که با هرکس میسازد هم با کمونست هم با اخوانی هم با دموکرات هم با جنبش دوستم هم با آِ اس آِ (بگفته خودش ) او فقــــط چـــــوکی وشهـــرت می خــواهـــــد زمانیکه درپارلمان بود تمــــام روز دروازه هارا تک تک میکـــــرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است