استاندارد سازی گمرکات در کابینه تصویب شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۵/۵/۷ کد خبر: 118763 منبع: پرینت

جلسه کابینه به ریاست رییس جمهور در ارگ برگزار شد.

به گزارش ریاست جمهوری در این جلسه طبق اجندا، وزیر عدلیه طرح قوانین استاندارد سازی، گمرکات، حفاظت صنایع داخلی، حمایت حقوق مخترع و مکتشف و ضمیمه شماره (1) قانون اصول محاکمات تجارتی را که جزتعهدات افغانستان در قبال کسب عضویت سازمان تجارت جهانی میباشد به جلسه مطرح و خاطر نشان نمودند که قوانین مذکور قبلا در جلسات کابینه مورد تایید قرار گرفته و کمیته های تخصصی به منظور غنامندی آن توظیف که توسط کمیته های متذکره، در مطابقت با فیصله ها و سفارشات قبلی کابینه، تصحیح و غرض تصویب نهایی آماده گردیده است.

کابینه، طرح قوانین استاندارد سازی گمرکات، حفاظت صنایع داخلی، حمایت حقوق مخترع و مکتشف و ضمیمه شماره (1) قانون اصول محاکمات تجارتی را مورد تصویب قرار داده، وزارت عدلیه را موظف نمود تا نسبت استعجالیت و ضرورت به قوانین یاد شده طبق صراحت ماده (79) قانون اساسی افغانستان فرامین تقنینی قوانین متذکره را ترتیب و طی مراحل نماید.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ازطرح موضوع چیزی نمیدانم اماتباشیر هم بنام تابلیت فروخته شود بازاردارد. کیفیت و موثریت ادویه دربنادر تشخیص نشده باحیات مردم بازی میشود. تمام جناسیکه تبعیدازوطن شان شده باشد درافغانستان آب میشود . یعنی بندرفقط باچشم خدادادی کارکرده کرم جامعه شده اند.
وطندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است