پذیرایی حامد کرزی از سفیر پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۲    ۱۳۹۵/۵/۷ کد خبر: 118760 منبع: پرینت

سیر پاکستان به دیدار حامد کرزی رفت و رییس جمهور پیشین کشور با آغوش باز از وی پذیرایی کرد.

سید ابرابر سفیر پاکستان در کابل با ابراز خرسندی از دیدار با کرزی ابراز داشت که کشورش خواهان میانجیگیری حامد کرزی در زمینه صلح و امنیت در افغانستان و پاکستان و حسن روایط میان دو کشور دوست و همسایه است.

در خبرنامه ای گه از سوی دفتر مطبوعاتی حامد کرزی به رسانه رسیده آمده است: در نشستی در کابل هردوطرف برای وضعیت افغانستان و افزایش روابط دو کشور بحث کردند.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عاقبت گرگ زاده گرگ شود
گرچی با ادمی بزرگ شود
کرزی طالب علوم الحال بود۰او از جانب ملا عمر بحیث نماینده در سازمان ملل معرفی شده بود ۰در کنفرانس بن از خوش باوری جمعیتی ها نالایق ته یک کودتا به ارای شفاف نمایندکان که به نفع شخصیت شهیر کشور پروفیسور علوم دین پوهاند عبدالستار سیرت ریس گروه روم که به نیابت از شاه سابق برنده شده بودبه ریس اداره موقت افغانستان تعین شد ۰او در مرحله اول تمام صلاحیت را به مارشال وداکتر عبدالله سپرد ۰تا اینکه خودرا بر اوضاع‌مسلط کرد ۰به وزیر دفاع امریکا علت عدم توفیق اش را شمالی رهبران توصیف کرد ۰با تغیر روحیه امریکاییان به ضرر شمال درفکر روابط با طالبان شد ۰طالبان قاتل را رها جنگ را به شمال انتقال داد ۰وعامل کلی جنک وفساد اداری چور کابل بانک ۰غصب زمین اقای کرزی وبرادران دزدش است ۰
حمید

>>>   همین فـــــــــرد ابن الوقت که با طالبان هم همکاری داشت حتی حاضر است با داغش هم همکاری کند حالا اسرائیل می خواهد اورا شاه شجاع برای خودبسازد ! بیست مرتبـــــه به پابــوسی مشرف رفـــت چی حاصلش شد ؟؟
حالا آی اس آِ می خواهد این مزدور بیگانه را که شب وروز قدرت را خواب مکی بیند گاهی درتهران زمانی درمسکو زمانی درچیــــن حالا بار دیگر به یار قــدیـــمــــه دال دهنده مــــرا جعه میکند هـــر آنکو دال دهد فرمان ذهـــــــــد هرکس دال دهــــد چوکی دهـــد ، میگویند ابوبکر بغدادی ازکرزی خواسته میان داغش وروسیه میانجگری کند وکرزی صاحب گفته است بچشم درخدمت هستم
گیلگمش

>>>   کرزی صاحب باید هم از بادار خود با پیشانی باز پزیرایی کند ورنه رسم خود فروشی اش زیر سوال میرود ما این دلقک را از روز اول شناخته بودم ولی افسوس که مردم ما دیر متوجه این غدار شدند . لطفا ن ش ک ن ی د.
افغان

>>>   همی کرزی نبود که در مصاحبات مطبوعاتی خود میگفت منبعد تروریست هایی که از پاکستان در داخل افغانستان می آیند، در داخل خاک خود پاکستان مورد حملات زمینی و هوایی قرار میگیرند و همان بود که پاکستان انداخت های راکت و توپ را به کنر و نورستان آغاز کرد و مردم گفتند که حالا جواب پاکستان را بده، کرزی در جواب گفت: والله چه کنیم؟ اگه ما بزنیم،آنطرف سرحد برادران پشتون خود ما تلف میشوند.

>>>   بلاخره چهره حقیقی کرزی بمردم نمایان و واضح گردید که حامد کرزی ارتباط مستقیم با ای اس ای پاکستان دارد و اکنون که پاکستان خود را منفور در جهان وافغانستان میبیند ونفرت مردم افغانستان را بیشتر از پیش احساس میکند و طالبان را در حال شکست قطعی میبینند باز هم دست بدامان همکاراش حامد کرزی توسط سفیر کشور اش در افغانستان زده تا زمینه صحبت پاکستان که در حقیقت فریب بیش نیست و وقت کشی و زمینه سازی برای جلوگیری از شکست قطعی ترورستان دست پرورده و جاسوسان پاکستان گروه طالبان در جنگ با دولت افغانستان است زمینه مفاهمه را با ریس جمهور وریس اجرایی وسایرین دیگر مهیا نماید حامد کرزی این مداری فلوته باز فریبکار طرفدار طالبان بود که در زمان قدرت ریاست جمهوری اش ترورستان طالبان را بدون هیچ دلیلی از قید وبند از زندان ها رها کرد عملیات شبانه را با استعمال سلاح ثقیله درمقابل گروه جنگجوی طالبان را منع قرار داد به انتحاریهایطالبان که زنده گیر شده بودند پول داد و رها کرد که دوباره خود را منفجر کرد وچندین تن مردم ما را بشهادت رساند وقتیکه طالبان از نگاه نیروی اجنگی بمشکل گرفتار شد با لجاجت محبوسین گرفتار شده درمیدان جنگ وراپور های دقیق استخباراتی که در ارتباط انها با گروه طالبان وجود داشت زندانی شده بودند انها را از نظامیان امریکایی در زندان بگرام تسلیم گرفت وبدون قید وشرط و تحقیق و پرسان بیشتر از سه صد نفر طالبان را رها کرد که دوباره به صف جنگجویان طالب پیوستند خیانت بزرگ را در حق مردم وخدمت بیشتر را به طالبان در زمان ریاست جمهوری اش انجام داده است .

>>>   کرزی نزد مردم افغانستان قابل محاکمه است .
م.اسلام اسلمی

>>>   حق دال ونمک 14 سال را فراموش کرده نمیتوانند

>>>   دم پاكستان باطرفداران شان يك جا قطع شود مثل .... كه دم شان را قطع ميكنند هيچكس پا كستان را برسميت نميشناسد بيغر يك چند نفر خاين ووطن فروش ٠
مسافرجبرى

>>>   کرزی وبرادرانش یک دزد حرفوی در افغانستان میباشد مانند شهرک عینومینه در شهر قندهار که به هزار ها جریب زمین های دولتی در وقت حکو مت کرزی از طرف برادرانش غضب گردیده است .
وطن دوست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است