کوهستانی: کشورهای غربی ما با صادق نیستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۵/۵/۶ کد خبر: 118698 منبع: پرینت

بسیاری از آگاهان بر این باور هستند که در نشست وارسا تعهد تازه ای برای کمک به افغاستان انجام نگرفته است و مقدار ناچیز کمک ها نشانه عدم کمک های واقعی ناتو و آمریکا به افغانستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، جاوید کوهستانی آگاه مسایل سیاسی معتقد است کشورهای غربی با ما صادق نیستند و فقط برنامه های خود را به پیش می برند و بیان داشت: ما افغانستانی ها همانطور که خود، بسیار صادق هستیم، به روابط مان با دنیا و کشورها بسیار صادقانه فکر می کنیم.

وی افزود: ما فکر می کنیم که آمریکا فقط به خاطر ما و نجات کشورمان، آوردن صلح،انکشاف و توسعه انسانی به افغانستان آمده است. در حالیکه چنین نیست و آمریکا بعد از این که به افغانستان آمد، به فکر توسعه اقتدار خود در سطح آسیای میانه، رقابت های کلان با چین و توسعه نفوذی در ایران می اندیشد و افغانستان برای این کشور به عنوان پایگاه و تخته خیزی است که می خواهد در سیاست های استراتژیک از آن استفاده کند. به همین دلیل ما نیازمند آمریکا نیستیم بلکه آمریکا نیازمند ما است. چرا که محیطی که ما در آن قرار داریم برای آمریکا بسیار استراتژیک محسوب می شود و به شدت به این محیط نیاز دارد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خود مابا خود صادق نباشیم خارجی ها چی ضرورت به ما دارند ؟

>>>   شما کجا صادق هستید؟
با اسکندر مقدونی چه کردید؟ با هندو ها و بت پرستان چه کردید؟ با عرب ها چه کردید؟ با مغول ها و چنگیز خان چه کردید؟ با انگلیس ها چه کردید؟ با روس ها چه کردید؟ و حالا با امریکایی ها چه میکنید؟
در تمام این جنگ ها، نیم تان از قوای خارجی پشتیبانی کردید و بخاطر قدرت و پول و دارایی و مقام به آنها خوش آمدید گفیتد و نیم دیگرتان در مقابل آنها جنگیدید . حتی همان هایی که خود را طرفدار قوای خارجی دانستید نیز بعضی ها که از قدرت برکنار شدید، مخالف قوای خارجی شدید.

>>>   جناب کوهستانی شما چقدر دیر از خواب بیدار شدید.
تازه شما حالا فهمیدید که غربی ها با ما صادق نیستند. در حالیکه اکثریت مردم افغانستان میدانستند که غربی ها با با ما دوست نیستند و حرف های به ظاهر دوستانه میزنند. درحالیکه دشمن ما تنها نه بلکه دشمن تمام مسلمانان هستند.
اسماعیل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است