اسپنتا: یافته های کمیسیون را همگانی کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۵/۵/۵ کد خبر: 118650 منبع: پرینت

داکتر رنگین دادفر اسپنتا پس از مدت ها خاموشی بالاخره به میدان آمد و خواستار برخورد قانونی با عاملان حمله انتحاری دوم اسد شد.

وی ایجاد کمیسیون حقیقت یاب در این مورد را تایید می کند اما انتظار دارد تا یافته های کمیسیون مذکور، همگانی شده و در اختیار عموم قرار بگیرد.

مشاور پیشین شورای امنیت ملی که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، هشدار داد که اگر این کار انجام نشود ادامه معافیت از مجازات در افغانستان اوضاع را خطرناکتر می سازد.

وی همچنان افزود: آرزو و خواست مردم ما همین است که نتایج به‌ دست‌آمده به اطلاع افکار عامه رسانیده شود و مجرمین مطابق قانون مجازات شوند.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قسمیکه کمیسیون های هزارگانه زمان کرزی همگانی میکردند!!!! ده ها مراتبه کمیسیون حقیقت یاب تعیین شد نتایجش را روز قیامت اعلان میکنند تا مجرمین روانه دوزخ شوند ثواب کاران داخل بهشت ،
ر

>>>   سخت است اعلان کنند کار دوستان جمعیتی عبدالله در وزارت داخله بوده است چون ممکن است بعضی اسناد را با فرصتی که داشتند از بین برده اند و با این اعلان صدها قضایای قبلی را تاجیکها باز مطرح کرده و ادارات و بعضی ولایات و جامعه را اخلال خواهند کرد

>>>   عاملین تراژدی دوم اسد اشخاص ذیل میباشد:
1. اشرف غنی و عبدالله
2. تعدادی اوباش بنامهای ناجی،بهزاد،مهدوی، رحمانی که برای رسیدن به نام و نان با جان جوانان ما بازی کردند
3. رییس امنیت ملی و مشاور امنیت ملی
4. وزیر داخله

>>>   هر کس که از مقام وقدرت تنزیل یابد .تبلیغات ضد دولتی را آغاز میکند.

>>>   اقای میخترم ! (محترم )
شما خوب فرموده اید ولی اگر از شما جناب عالی سوال شود که در زمان که شما مشاور امنیت ملی بودید
چندین مکیسیونهای نامنهاد بخاطر اهداف مختلف ایجاد شد .ولی از یکی انها کدام خبری در دست شما است که نتیجه انها برای مردم اعلان شده با شد . شما حوصله کنید شکر بخورید .یکی دو چکر به المان مسکن اصلی تان بزنید وبعدا ببینید که دوکتوران دو لت مدار چه میکنند تا بحال که دیده میشود جرات اقای اشرف غنی صد مراتبه بلند تر از شما ها بوده است شا ید این سخنان از دکته اقای کرزوی باشد که در عقب پرده اب را گل الود میکند وتوسط شما ها وامثالت ماهی مراد می گیرد
ک.م از کا بل

>>>   هر چند ما گفته های چناب داکتر صاحب را به دیدۀ قدر مینگرم ، اما این را هم تآئید میکنم که این گونه پنهان کاری ها میراث از حکومت قبلی به این این حکومت مانده که از صدها مثال میتوان در یافت نتایج قتل وکلای پارلمان در بغلان را یاد آوری کرد که در آن هنگام آن قتل بی پشینه بود.
ن ن

>>>   اقای اسپنتا که در حکومت ۱۳ ساله حامد کرزی وزیر خارجه و مشاور خاص وارشد شورای ملی ان بود حد اقل برای یکبار هم شده بود که نتیجه تحقیقات گماشتن هیات حقیقت یاب را در انزمان برای مردم بیان کرده باشند که بطور نمونه و مثال از قتل وترورشهید کاظمی وکیل در شورای ملی وچندین تن دیگر از وکلای مردم وهمراهان ان در شرکت قند بغلان و قتل وترو جنرال داوود داوود و قتل و ترور برهان الدین ربانی ریس جمهور اسبق حکومت مجاهدین وریس شورای عالی صلح حکومت کرزی وصد ها مثال دیگریست که میتوان در رمام حکومت کرزی که اقای اسنتا به اصطلاح همه کاره بود یاد کرد چیزی را که خودنکردی از دیگران چرا توقع داری این میراث بد بجا مانده شماست وحامد کرزی که بمیراث باقی مانده است پس مقصر این نا خردی و کم توجه ی کیست شما ویا دیگران .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است