اعلاميه طالبان در رابطه با انفجار خونین کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۵/۵/۳ کد خبر: 118540 منبع: پرینت

انفجارهای 2 اسد کابل ربطی به "مجاهدین" ندارد، این دسیسه شوم ایجاد تفرقه میان ملت است.

در میان تظاهرات در شهر کابل 3 انفجار پی هم رخ داد که متاسفانه به شماری زیادی از هموطنان ملکی ما تلفات وارد کرده است.

ما می خواهیم از جانب خود واضح نماییم که "مجاهدین امارت اسلامی" هیچ دخل و دست در این حادثه المناک ندارند، درعین حال ما هر آن اقدام را محکوم می نمایم که باعث ایجاد تفرقه، تعصبات قومی، مذهبی و سمتی میان ملت ما می شود و حتی ملت را میان هم درگیر می کند. این اقدام ها کار حلقه های دشمن است و حادثه بدی رخ داده است.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هیچ فرقی بین مفکوره ی کور طالب و داعش وجود ندارد و داعش =طالب و هر کس بین تروریزم فرق قائل شود احمق و نادان بیش نیست،دوران جهالت پروری به سر رسیده و مردم دیگر برای منافع دیگران نمیخواهند بمیرند ولی برای اهداف ملی و وطنی هر کس یک جان فدا است.
احمد گلابزوی

>>>   طالبان درموقع شکست ندای عدم تعصبات سر می دهد درسالهای ۷۵تا۸۰ شاهداعمال داعشانه انهاهم بودیم.
شیوا بلخ

>>>   من هم با اقای ذبیح الله مجاهد موافق هستم و میتوانم با جرعت بگویم که انفجار در میان مردم عمدی بوده است و داعش فقط یک بهانه بود حکومت ادمکش کابل در این نسل کشی دخیل است
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   طالبان هر گز به چنین عمل شنیع دست نمیزنند و مردمان که کاملاٌ خواستار عدالت و حق شان اند هدف قرار نمیدهند زیرا طالبان افغان اند این کار سگ های اند که از اسرایل و استکبار الهام میگیرند.

>>>   تا که امضاومـهـر آی اس آی در زیر اعلامیه نباشد اعتبار ندارد

>>>   جناییات و قتل وکشتار گروه وطنفروش طالبان وبد بینی این گروه فاسد ادم کش غلام حلقه بگوش پاکستان چه در زمان اشغال شان دراین کشور وچه بعد ان تا کنون بد بینی وخصومت شان در برابر مردم مخالف قوم وزبان خودشان بکلی ثابت وواضح بوده وعملا انرا درک ولمس کرده اند این حرف شان که دروغگوی رسانه ای شان دبیح الله گفته هراقدامرا که باعث تفرقه وتصبات قومیو مذهبی وسمتی وملیتی شود محکوم میکنیم این حرف اش کاملا دروغ وفریبکارانه است و در این حادثه خونین شهدا ومجروحین دوم اسد در ساحه دهمزنگ بدون دخالت پاکستان وگروه مزدور شان طالبان نمیباشد .

>>>   یوسفزی شما هم کم از مردم بی گناه تاجیک و هزاره نکشتید کشتار طالبان در هرات و مزارشریف هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

>>>   طالبان انسان نیستند.
آنها روزانه کم می کشند که حالا آمده اند و از دست داشتن در انفجار انکار می کنند.

>>>   طالبان افغانی هزگر این حادثه که دربین ملت افغانستان ومردم ملکی که درچوک دهمزنگ کابل بتاریخ 1395/5/2 صورت گرفت انجام نمیدهند وتقاضای بنده ازطالبان افغانی این است که هرگز به دیگر گروه های تروریستی خارجی به هرنام ونشان که باشد اجازه ندهند که مردم مسلمان وشریف افغانستان را به خاک وخون بکشاند و همچنان ازنام طالبان سوء استفاده کند ودربین مردم مسلمان افغانستان مسایل مذهبی , قومی , سمتی و لفظی را دامن بزند.
بااحترام
هدایت الله

>>>   مجاهدین امارت اسلامی" هیچ دخل و دست در این حادثه المناک ندارند، درعین حال ما هر آن اقدام را محکوم می نمایم.
داعش خبر به عهده گرفتن مسئولیت انفجارهای دیروز کابل را تکذیب کرد
در حالی که برخی منابع خبری از به عهده گرفتن مسئولیت انفجارهای دیروز کابل توسط گروه تروریستی داعش خبر داده بودند این گروه تروریستی اخبار منتشر شده در این زمینه را تکذیب کرد
واز این معلوم میشود که دست سوم کار خود را کرده است (..............)

>>>   عجب دنیایی شده این قاتلان کور دل که دستان کثیف شان به خون هزاران زن و مرد بیگناه.... آلوده اند از تفرقه میان قوم و ملت حرف میزند به خدا حیف است نام انسان را به شما گذاشت.
شما یک عمر جنایت حکومت یک عمر خیانت و تبعیض نفهمیدین مفهوم شهروندی یعنی چی؟
اگر کسی بازهم بگوید دست غنی متعصب در ددست خون آشام طالبان و و فرزندان آل سعود تکفیری(داعش) نیست اشتباه می کنند.
درود صلوات خداوند برتمام شهدای مظلوم هزاره مخصوصا شخدای گلگون کفن جنبش روشنایی. راه پر افتخارتان را الگو و سرمشق خود قرار خواهیم داد. ارواح تان شاد.
کاظمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است