جنایت قتل عام مردم در 2 اسد 95 کار کیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۵/۵/۳ کد خبر: 118531 منبع: پرینت

گاه گاهی وقتی بمبگذاری و قتل عام هایی را که طالب انجام می دهد روی یزید و چنگیز را سفید می سازد، می گویند این کار ما نیست.

حادثه 15 عقرب 1386 که در آن مصطفی کاظمی را با 80 نفر مردم عادی به شمول اطفال مکتب در بغلان مرکزی شهید ساختند نیز بدوش نگرفتند. در حالیکه تمام ثبوت نشان می داد که کار طالبان بود.

گفته شده که داعش مسوولیت قتل عام دهمزنگ را بدوش گرفته است و مطبوعات افغانستان و "آگاهان" این ادعا را انعکاس می دهند. به اساس آنچه ما می دانیم که بحث کردن اش از حوصله این یاداشت بیرون است داعش در افغانستان وجود ندارد. آنهاییکه زیر نام داعش می جنگند، زرخریدهای پاکستانی اند که بخاطر تصفیه مخالفان دولت پاکستان در ننگرهار ایجاد شده اند.

در مساله تبسم و گروگان گیری در زابل نیز بصورت جعل خواستند طالب را تبریه نمایند در حالیکه بعدها معلوم شد آن جنایت را نیز طالبان مرتکب شده بودند و در بدل آزادسازی گروگان های ملکی، رهایی قوماندان های تازه دستگیر شده خویش در قندوز را می خواستند.

برای بسیاری هایی که هنوز رویای سازش با طالب را در سر می پرورانند این ادعای بی اساس که طالب در عقب جنایت نیست، خبر خوش است و تا می توانند آنرا گسترده پخش می کنند. طالب و داعش از دید جنایت بشری به گفته عام "سگ زرد برادر شغال است " که در ماهیت از هم هیچ فرقی ندارند. نباید شکار جنگ روانی دشمن شد.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کار کسانیست که بدنیال چوکی هستند مثل خلیلی مدبر که تخم مرغ را فی عدد 16 افغانی خرثیداری میکرد

>>>   چریک کوه تلویزون اقای ناصالح همیشه از خود جامع الکمالات میسازد ازهمه جریانات افغانستان خبردارد فکر می کنم که روسها هندی ها ایرانی ها وپاکستانها این معلومات را در اختیار غلام خود میگذارد قبول داریم که سگ زرد برادرشغال است اما نگفتید که اوباشان شورای نظار که تاریخ خونین وطن فروشی دارد بد تر ازسگ اند امروزکه مردم کشته میشود عامل اصلی ان رویدادهای دهه 70 نامیمون است که شورای نظار به همکاری دشمنان افغانستان قدرت راغصب وبه تعصبات قومی دامن زدند شهر کابل را ویران وهمه دار ونه دار ان توسط اوباشان پنجشیر به غارت برده شد 65000 هزار انسان بی گناه به شهادت رشیدند واز افغانستان عزیز تصویر دوزدان وقا تلان را به نمایش کذاشتید حال میخواهید خود وجنایات خودر اتبریه کنید انشا الله که عنقریب به جزای اعمال تان میرسید امریکا وحامیان تان در حال شکست قرار دارد می توانید قبل از انکه به محکمه صحرای کشته شوید به کولاب برو به اصل خود مراجعه کنید
گیلانی

>>>   در نخست تسلیت خویش را بر همه شهدای افغانستان خصوصآ شهدای راه آزادی 2 اسد 1395ابراز میدارم و بعد میگویم که او مردم مسلمان، هوشیار، سیاسی و مبتکر افغانستان / بیائیم که خود را بازی ندهیم و مقامات خود فروخته شده باید ما را در اغفال نگیرد و در جان هم نیندازند . بنآ بدانیم بدانیم بدانیم که این کشتار ها و کشتار های زنجیره ئی از جانب رکن پنجم حکومت است نه طالبی نه داعشی و نه تروریستی هیچ کدام اینها وجود ندارد و رکن پنجم آن عالی جنابانی هستند که در همه وزارت ها از جانب اشرف غنی مقرر و جابجاه هستند تا از موتر های پلیت دولتی استفاده نمایند اگر باور ندارید بخواهید که عکس های را که طالب سازی مینمایند و توسط موتر های دولتی یکی از روئسای وزارت های ملکی انتقال میابند به نمایش بگذارم .
بنآ بیائید به لحاظ خدا این چنین تعصب جعل و چوکی میراث شدن را فراموش کنید .
سید امید غافل
کابل افغانستان

>>>   خوبش!!!

>>>   محترم آقای صالح ! سخت برایت احترام وارج قایل بودیم - ولی معلوم است که درتنورداغ میخواهی برایت نان بپزی .
قاضی محمدحسن حقیار

>>>   طالبان این غلامان حلقه بگوش ای اس ای پاکستان کدام کار شان اسلامی وانسانی وصادقانه بود که به این گفتار شان که گویا این جنایت بشری کار انها نبوده و کار داعش است داعش وطالبان هردو از یک ابخور اب میخورند وتسهیل وتجهیز جگی شان ازیک مرجع تمویل میگردد ودستورحملات انتحاری وانفجاری وحملات چرکی جنایتکاران در کشور ما از یک مرجع ویک منبع است که همان نظامیان و ای اس ای پاکستان است هیچ فرقی بین این دو گروه بنام طالبان وداعشیان وجود ندارد تنها فرق بین شان در پرچم سفید وسیاه انها است که ای اس ای پاکستان برای شان انتخاب وتعین کرده است بنابران مرتکب ومسول تمام جنایت ها در کشور ما پاکستان زیر نام طالبان وداعشیان است طالب وداعش در افغانستان همه شان نام نهاد شده پاکستان واز جمله جاسوسان پاکستان که به پول انها را تطمیع کرده وبرای خود اجیر کرده است .

>>>   هرکسیکه مردم مارا شکنجه می کند، میکشد، اختطاف میکند، روی تعلیم شان را می گیرد، دزدی می کند و سایر حنایات را انجام میدهد از جمله اشرار تروریست است.
سپاهی

>>>   کار دوستان جمعیتی عبدالله است

>>>   کار کسانی است که بر ضد دولت وطالب است فعلاً فعالیت دارد ودر صحبت های خود گاهی دولت را متهم مسازد وگاهی طالبان را متهم مسازد وازینکه یک شخص استخباراتی است محترم امرالله صالح است که این کار وجنایت را انجام داده است
بی غرض


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است