اقدام شجاعانه پولیس افغانی الاصل در نیویورک
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۵/۵/۲ کد خبر: 118509 منبع: پرینت

پولیس نیویورک دو نفر از ماموران خود را به علت "عمل شجاعانه" آنها "قهرمان" خوانده و از آنها تقدیر کرده است.

به گزارش بی بی سی، گروهبان حمید آرمانی، پولیس افغانستانی و همکارش پیتر سایبولسکی تلاش کردند بسته‌ای که گمان می‌کردند بمب است را از میدان پرتردد تایمز در نیویورک دور کنند.

این دو افسر پولیس ظهر روز (چهارشنبه ۲۰ ژوئیه) با موتر پولیس در حوالی میدان تایمز بودند که یک موتر عبوری بسته ای مشکوک به داخل موتر آنها پرتاب کرد.

به گفته حمید آرمانی پس از آنکه او و همکارش متوجه شدند اصواتی از این بسته به گوش می‌رسد تصمیم گرفتند هر چه زودتر از محدوده میدان تایمز دور شوند.

وحید می گوید: من به اطراف نگاه کردم، پر از رهگذر بود، پر از کودک. به هم گفتیم ما که می‌میریم اما این آدم‌ها نباید همراه ما بمیرند.

به گفته حمید آرمانی، او و همکارش سپس در حالی که زیر لب دعا می‌خواندند تلاش کردند موتر را به نقطه‌ای کم جمعیت هدایت کنند.

پیتر سایبولسکی، دیگر مامور پولیس هم گفت: "من و حمید دو سالی است که با هم کار می‌کنیم. خیلی با هم خوبیم و تقریبا فکر همدیگر را می‌خوانیم. هر دو ترسیده بودیم فکر می‌کردیم کارمان تمام است اما نباید بگذاریم جان بقیه هم به خطر بیفتد.

آنطور که این دو مامور گزارش کرده‌اند حمید آرمانی، راننده، سپس با سرعت موتر را از محوطه میدان تایمز دور می‌کند و پس از رسیدن به یک نقطه خلوت، او و همکارش بسته مشکوک را از موتر خارج می‌کنند، روی زمین و به دور از عابران و ساختمان‌ها قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند رهگذاران را از منطقه دور کنند.

واحد خنثی‌ سازی بمب پولیس نیویورک دقایقی بعد دریافت که در این بسته مشکوک چیزی غیر از یک شمع قرمز و یک فانوس که با باتری کار می‌کرده، وجود نداشته است.

پولیس نیویورک ساعتی بعد سرنشینان موتری که این بسته را به داخل موتر پولیس پرتاب کرده بودند بازداشت کرد.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شاید به قصد آزمایش این پولیس کرده باشندکه ببینند چی میکند؟ بازهم آفرینش ، پولیس ما که انتحاری را بغل وخودرا قربان کرد کس بر ایش مدال ولقب نداد ، درینجا کسی که میکشد ویران میکند مدال وامتیاز میگیرد
ر

>>>   نام شانها بايد قهرمانان شمع بگزارد تر برادر مرگ است ٠ مسافر جبرى

>>>   زنده باد افغانی الاصل ، براستی که مردم اصــــــل هستند ومانند اسرائیلی ها بـــــــدل وترورست نیستند
ر

>>>   کاشکی آقای آرمانی بیاید به وطن خراب شده ما وبرای پولیس ها بیاموزد که چطور امنیت مردم را تأمین کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است