بازهم آمریکا بر نابودی داعش تعهد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۷    ۱۳۹۵/۵/۲ کد خبر: 118505 منبع: پرینت

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا بار دیگر تعهد می کند که آمریکا و حامیانش بالاخره داعش را در عراق و سوریه نابود خواهد کرد اما به گفته وی این اقدام کافی نخواهد بود و باید داعش در افغانستان نیز از میان برود چرا که تهدید جدی علیه مردم افغانستان می باشد.

اوباما نیز در نشست خبری اعلام کرد: در واقعیت این داعشیان، القاعده و سازمان های همانند دیگری اند که جنگ را دربرابر جوامع مسلمانان به راه انداخته اند.حتی درماه مبارک رمضان نیز این جنگ را ادامه دادند.

وی همچنان افزود: گروه داعش وشبکه القاعده بیشتر از دیگران به مسلمانان صدمه می رسانند.

اشتون کارتر گفت:"این مهم است تا گروه داعش درعراق وسوریه شکست داده شود اما این بسنده نیست زیرا این بیماری سرطان به بخش های دیگر جهان ازجمله افغانستان ولیبیا نیز گسترش یافته است بنابراین مبارزه با ظهورداعشیان درهربخشی ازجهان مسوولیت ما است."

به باور وی داعش مانند سرطانی است که به بخش های زیادی از جهان سرایت کرده است.یکی از این بخش ها افغانستان می باشد.

این تعهدات در حالی داده می شود که در بخش های زیادی از افغانستان از جمله ننگرهار هراس افکنان در حال شدت بخشیدن به حملاتش و تجهیز خود می باشد.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکااین تعهدات در حالی میدهدکه در بخش های زیادی از افغانستان از جمله ننگرهار هراس افگنان قسم خورده امریکا در حال شدت بخشیدن به حملاتش و تجهیز خود می باشنددر واقعیت این داعشیان، القاعده و سازمان های همانند دیگری که جنگ را دربرابر جوامع مسلمانان مخصوصاً در افغانستان به راه انداخته اند.حتی درماه مبارک رمضان نیز این جنگ را ادامه دادند.گروه داعش وشبکه القاعده بیشتر از دیگران به مسلمانان صدمه می رسانند پسر خوانده وزاده امریکایی ها وحامیانش میباشد
وطن دوست

>>>   ما از اظهارات اقاي آشتون كارتر إظهار تشكر و قدر داني ميكنيم،و لكين تمام كشور هاي قدرت مند جهان بايد أيدولوجي داعشي كه از مدارس ديني بيرون ميايد از ريشه قطع كرد واين پرورشگاه هاي ويروس افراطيت را لاك ومهر كند.و الا اين سرطان دوباره به يك نام ديگر رشت خواهد كرد، وقتي تنها يك مدرسه ديني بنام جامعه حفصه در اسلام پاكستان با افتخار اعلان ميكند كه تنها 500 تن انتحاري منث اماده انتحار دارد اين درحاليست كه در پاكستان حدود 40,000 مدرسه ديني در اقصي نقاط پاكستان در حال فعاليت و شستوشوي مغزي اطفال براي كشتن انسان ها اماده ميشود.
اگرما بنا به اعلان خطيب جامعه حفصه در اسلام اباد مولانا عبد العزيز كه گفته بود تنها 500 انتحاري زن آماد انتحار دارد كال كولشن كنيم تنها انتحاري هاي آماده انتحار.40,000 ضرب در500 كنيم تعداد انتحاريهاي پاكستان ميشود20,000,000 بيست مليون اياتنها بيست مليون انتحاري براي جهانيان يك خطر جدي نيست؟ اگر هست پس چرا جهانيان خود شان را بخاب خَر گوشي زده هست؟.
من بسيار متاسفم بركشورهاي ابر قدرت جهان كه يا غافل است ويا خوده به غفلت زده است. واي از ان روزي كه اين افراطيون به بمب هاي اتمي دست يابد وانوقت است كه اين كره را بجهنم تبديل خواهد كرد انوقت ديگر دير خواهد بود. پيام مه بجهانيان اينست كه بياييد تا كه دير نشده براي بقاي انسانيت و اين كره خاكي كه خانه مشترك همه بشريت است و يك اقدام جدي براي محوي افراطيت كه مراكز اصلي ان كه در پاكستان و عربستان است روي دست بگيرد و اگر نه منتظير بر بادي بشريت باشيد.
داكتر يوسف نقشبندي اسلام اباد

>>>   امریکاگفت وماهم باورکردیم,می خواهدزاده خودش راازبین ببرد!!!!!
ع.الف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است