20 زخمی در حمله با تبر به مسافران قطاری در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۰    ۱۳۹۵/۴/۲۹ کد خبر: 118361 منبع: پرینت

مردی با یک تبر در قطاری در آلمان به چندین نفر حمله کرده و دست‌کم 20 نفر را زخمی کرده است.

رسانه دولتی بی‌بی‌سی گزارش داده مردی با حمله در یک قطار در آلمان با یک تبر، 20 نفر را زخمی کرده است.

شبکه تلویزیونی العربیه هم گزارش داد: پولیس آلمان اعلام کرد فرد مهاجم با تبر چندین مسافر قطار را در وورتسبورگ مجروح کرده که حال برخی از آنها وخیم است.

پولیس آلمان پس از حمله شخصی به مسافران قطار در وورتسبورگ، حرکت قطارها به سوی این شهر را متوقف کرد.

رسانه های آلمان اعلام کردند پولیس فرد مهاجم که بر اساس گزارش‌ها یک نوجوان 17 ساله افغانستانی بوده را هنگام فرار کشته است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی این خبر را خواندم بی اختیار یاد گزارش چند روز پیش شما با عنوان "تفاوت مهاجر بودن در ایران و آلمان" افتادم. گزارشی که در ان نوشته شده بود پناهندگان افغان در ایران کارهایی مثل فال فروشی میکنند و وقتی به المان میروند آقای گل لیگ فوتبال میشن.
خب بیا برادر اینم از آلمان.
ایرانی ها بد هستند! ......! آلمانی ها که خوب و با عدالت بودند را چرا زخمی کردند؟!

>>>   بعضی از وبسایت ها تعداد زخمیان در این حمله را 4 تن گفته اند,,, بهر صورت به نظر من عامل این حمله که زیر سن قانونی است شاید بخاطر مشکلات اقامت و پناهندگی و در اثر بروز افسردگی دست به این کار زده باشد.

>>>   .... کند.وجهنم جایش است.آبرویی افغانها را برد.

>>>   4 نفر توریست های هانگ کانگی زخمی و مهاجم توسط پولیس کشته شده است. 20 نفر حقیقت ندارد.

>>>   حالا در غرب هم مشكلات فراوان دامنگير مهاجرين است، هر خطائي كه از سوي مسلمان الأصل صورت بگيرد، و لو اگر شخص پابند اسلام هم نباشد يك بهانه ارتباط برايش پيدا مينمايند. حقيقت اين قضيه هم معلوم نيست، ميگويند كه اين مهاجر ١٧ ساله و همراه يك فاميل آلماني زنده گي ميكرده، و در اطاقش بيرق ساخت خودش پيدا كرده اند، و چهار شخص زخمي شده از هانگكانگ هستند،

>>>   این جـــــوان پاکستانی باشد آی اس آی برای اینکار اورا اعزام کرده باشد

>>>   خیلی اعجاب بر انگیز است که یک پسر ۱۷ ساله بیست یا زیاد تر اشخاص را آنهم با اسلحه غیر ناریه مجروح سازد
آیا اینها همه گی برایش اماده به قبول جرح بودند و هیچ یک و یا هیچ کدام از مسافرین دیگر دفاع نه کردند
م.ش.ف

>>>   از دست این طائفه وحشی جاهل نسل گمشده یهود مردم حتی در اروپا راحت نیستند۰ دیگر نمیخواهم بنام این وحشی ها من هم اوغان یا افغان خوانده شوم۰ نه، من افغان نیستم، انسان هستم۰

>>>   نظر دهنده نخست، ت... این شخص تنها نماینده خودش بوده و بس۰

>>>   نظر به بررسی کارشناسان آلمانی این شخص پاکستانی بود و در ویدیو و نامه خود از اصطلاحات مروج در پاکستان استفاده کرده است که در زبان پشتوی افغانستان نامأنوس اند. برای قبول شدن پناهندگی خود، خود را افغان معرفی کرده بود.

>>>   در باره این حیوان درنده که حمله به یک قطار بالای مردم مظلوم در المان نموده باید گفت که استفاده از نام افغانیت بودن و شرمندگی اش را به همه افغانهای که مقیم در خارج هستن سپرد اگر چی باید گفت که چندان نام نیک هم ندارند ملک خودرا به میدان جنگ بیگانگان و احتیاج کمک از الف تا یا شدن حال حیوانیت و فعالیت های شوم و شرم ناک خود را در کشور های که مردم دوست و احترام که به نام بشر دارند انجام دهد اگر این جز از سیاست های او تعداد حیوانات که وضعیت تمام دنیا را میخواهند برهم بزند نباشد جهنم جایش و خدا وند هدایت نیکی او تعداد مردم که گمراه هستن و کوشش میکند که در راه های خلاف بروند و نان مردم را در خون آلوده میسازند طفل های مردم را یتیم میکنند نماید و در راه نیک با ایمان و انسان دوست و خدمت گزار به وطن خود از دل و جان خدمت نمایند.
با احترام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است