چرا در امور زنان به مخالفان مسلح پناه می بریم؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۲    ۱۳۹۵/۴/۲۳ کد خبر: 118159 منبع: پرینت

اگر می خواهیم قانون را تطبیق کنیم و علیه فساد مبارزه نماییم باید از همین وزرات زنان شروع کنیم

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، شکیبا هاشمی عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه 23 سرطان 95 در صحن علنی مجلس گفت: اگر می خواهیم قانون را تطبیق کنیم و علیه فساد مبارزه نماییم باید از همین وزرات زنان شروع کنیم. چراکه هم اکنون قشر زنان ما تحت فشار مفرط قرار دارند.

وی افزود: جناب وزیر زنان با چه جراتی از طالبان می خواهد که عاملان خشونت زنان را جزا بدهد؟ ما از خود، دادگاه عالی داریم، دادستانی کل داریم ما چطور باید به مخالفان مسلح کشور پناه بریم؟

هاشمی خاطر نشان ساخت: حرف های جناب وزیر قناعت بخش نبوده و نمایندگان مجلس باید قانون را رعایت کنند وآن را تطبیق نمایند و تصمیمی درست در این مورد بگیرند.


کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من با حرفهای وزیر صاحب موافقم
وقتی يکتعداد آدم های فاسد سودجو بعنوان زور مند اوباش بی اصل و نسبدست به جنایت خواهران و مادران این مملکت را آزار و اذیت میکنند. دولت هم دراین مورد کاملا بی خیال است این گار نه این گار یک دولتهم داریم پس که به داداین بینوایان برسد وزیر صاحب بی مورد حرف نزده حتما خیلی زورش رازده نشده که این حرف را زده

>>>   مرد ها برای این به نزد اشـــرار میروند که میدانند اشرار ضد زن است
ر

>>>   دادگاه عالی و دادستانی مرگز فحشاه و فساد است و صلاحیت کمک به حقوق بانوان را ندارد . امارت اسلامی افغانستان بر اساس منطق و ارزش های اسلامی و معنوی حاضر است که از حقوق بانوان دفاع نماید و همچنین افرادی که باعث ازار و اذیت بانوان شود مجازات می نماید .واقعا خشونت علیه بانوان جرمی است نابخشودنی . ما از حقوق بانوان در برابر قانون شکنان دفاع می نماییم .
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   شكيبا جان دادگاه عالي كدام قضاوت عادلانه كرده است؟ هميش ظالم با پول مظلوم و مظلوم را ظالم ساخته اند، در طول ١٥ سال كدام فيصله عادلانه كرده اند؟
شكيبا اختلاف شخصي خود را با وزير امور زنان به زور شوراي دزدان حل و فصل ميكند.

>>>   دموکراسی و حقوق بشر و محاکم 10 سال گذشته افغانستان بعضی زنان را بی حیا بارآورد و چهره زن را بی عقل و هوسی معرفی کرد و خشونت را لجام گسیخته ساخت که باید به سیستم مناسب و واقعی نزدیک شویم و توسط تندروان از سیستم دموکراسی بینتیجه حاکم بر اداره و قضاء افغانستان دست بشوییم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است