روابط ما با پاکستان خراب نشده، روشن شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۵/۴/۲۳ کد خبر: 118148 منبع: پرینت

اشرف غنی رییس جمهور افغانستان طی دومین کنفرانس خبری خود بعد از نشست وارسا اظهارات جدیدی را نسبت به پاکستان بیان کرد.

غنی گفت: از آغاز کار و سفری که به پاکستان داشتم به صراحت اعلام کردم که ما در جنگ اعلام نشده ای قرار داریم.

رییس جمهور درمورد تنش های اخیر اسلام آباد و کابل تاکید کرد: روابط ما با پاکستان خراب نشده است بلکه واضح و روشن شده است.

اشرف غنی ادامه داد: با توجه به تعهدات امضا شده در زمینه همکاری پاکستان و افغانستان برای تامین صلح در منطقه پاکستان با تصمیم مهمی روبرو است و ما منتظر هستیم که تصمیم درست خود را در زمینه تعهداتش بگیرد و موضع گیری خود را روشن کند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   افر ینت داکتر صا حب وا قعا از گرزی کرده خوب هستی .موضوع را روشن نمودی . کرزی خانه دوم اش را فراموش نکرده وهنوز هم در تقلای ارتباط خوب با پاکستان است . زیرا زیر پای حکومت فعلی اب رها می نماید .
تا جائیکه دیده میشود در سیاست خارجی ات نمره 99 داری ولی در رابطه به فساد اداری هم کوشش کن افراد کثیف وبد نام را از ارگ بیرون کن زنگ زدگی های کرزی را با تیزاب بشوی تا از شر شان بیغم شوی واز جانب دیگر با ید کفت که تا اکنو ن هیچ یک از روئسای دولت در افغانستان چنان که شما پاکستان را منزوی ساخته اید.ابتکار نداشته اند . مثال باید داد که کرزی بالای شانه های امر یکایی ها به رهبری دو لت تکیه زد وکفت که اگر امریکا با پاکستان در گیر جنگ گردد وی جانب پاکستان رامی گیرد این نمک حرامی نیست ؟ اگر بتوانید که کرزی را از افغانستان بیرون نما ئید شما بمراتب موفق می با شید .خار بغل را نکهداری کردن مانند مار آستین است وانهم در جوار ارک .
ک.م از کابل

>>>   نا بودیتروریزم مساویست به نابودی پاکستان وهرگز پاکستان در مبارزه با تروریزیم و افراطگرای و دهشت افگنی صادق نبوده ونمی باشد چون بقای خود را در وجود انها می بیند نه در امنیت صلح منطقه وجهان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است