اشتون کارتر: آمریکا به پاکستان اعتماد دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۵/۴/۲۳ کد خبر: 118141 منبع: پرینت

وزیر دفاع آمریکا در نشست خبری مشترک با رییس جمهور غنی که در ارگ برگزار شد، پاکستان را معتمد کشورش آمریکا خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، کارتر نشست خبری روز سه شنبه در جواب سوال خبرنگاران که ملا اختر محمد منصور در پاکستان هدف قرار گرفت، آیا این حمله ها ادامه پیدا می کند، گفت: ما به پاکستان اعتماد داریم و سالیان طولانی با هم کار کردیم و تروریسم تهدید جدی برای پاکستان است و ما بطور مشترک با آنها کار خواهیم کرد و تروریسم را هدف قرار داده و از بین می بریم.

رییس جمهور غنی نیز در رابطه با روابط افغانستان و پاکستان گفت: در سفربه پاکستان خواستار آن شدم که اسلام آباد بین تروریسم بعنوان خوب و بد تفکیک قایل نشود.

وی در ادامه تصریح کرد که در نشست های چهارجانبه، پاکستان بصورت مکتوب قبول کرد که اگر طالبان در میز مذاکره حاضر نشدند بشدت با آنها برخورد کند، اما تاکنون این کار را انجام نداده است.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در یک نمایش تیاتر هر بازی کن وظیفه مشخص و هر پرده نمایش مشخص دارد.
در نمایش تیاتر مبارزه علیه تروریزم در افغانستان، وظیفه پاکستان ارسال تروریزم به افغانستان و همچنان مبارزه علیه تروریزم است و وظیفه دولت افغانستان تقبیح پاکستان بخاطر ارسال تروریزم و وظیفه جامعه مدنی اعتراضات و راهپیمایی و شعار ها علیه ارسال تروریزم از پاکستان و وظایف میدیا و وسایل ارتباط جمعی و خبر نگاران ،نشر این مواضع و مارش ها.
طراح این نمایش مجبور است تا سناریوی این نمایش را بنویسد و این نمایش را سازماندهی کند و نقش ها را مشخص سازد و نظر به ضرورت،تغیرات و ازدیاد و تنقیض در آن بیاورد و در مجموع با مصارف مالی و معاشات کارمندانی که نقش اجرأ میکنند، مصارف آن را تمویل کنند.
باقی میماند عواید طراح نمایش که چگونه مصارف خود را از نمایش این تیاتر دوباره بدست می آورد.
در تیاتر معمولی برگزار کننده تیاتر عواید خویش را از فروش تکت ها برای تما شاچیان بدست می آورد، اما در تیاتر سیاسی تحت نام مبارزه با تروریزم، جهان را متوجه خطرات آن ساخته و پایه های سیاسی و اقتصادی و نظامی خویش را، غرض مسلط بودن و حاکم بودن بر جهان مستحکم میکند.

>>>   حبذا حرف به جا گفتی . امریکا یک تک به میخ میزند و یک تک به نعل .
زمین بوس کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است