اهداف سفر وزیر دفاع آمریکا به کابل اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۳    ۱۳۹۵/۴/۲۳ کد خبر: 118140 منبع: پرینت

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در سفر اعلام نشده‌ای روز گذشته وارد میدان هوایی بگرام شد و نخست با فرماندهان و نظامیان کشورش در افغانستان دیدار کرد و سپس با رییس جمهور اشرف‌غنی و سایر مقام های دولتی افغانستان دیدار و در مورد مسایل مختلف گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، اشتون کارتر روز سه شنبه در نشست مشترک خبری مشترک با رییس جمهور غنی اعلام کرد که برای سه هدف عمده از جمله: اعلام افزایش صلاحیت های ویژه جنرال نیکلسون، حمایت مالی از نیروهای افغانستان و حضور نظامیان آمریکایی تا سال 2017 در افغانستان، وارد کشور شده است.

سومین سفر کارتر به افغانستان در حالی انجام می شود که چند روز قبل رییس جمهور آمریکا اختیارات، مدت حضور و استراتژی خروج نیروهایش را از افغانستان تغییر داد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تمدید حضوره نظامی امریکا در افغانستان باعث ادامه جنگ و نا امنی خواهد بود . انشاء الله دیری نخواهد گذشت که اشغالگران و نوکران و غلامان امریکا در مرداب افغانستان غرق خواهند شد . حبیب الله یوسفزی

>>>   جاوید از ساوه -- هرات:
به حبیب پاکستان زی:
اگر طالبان سر قدرت میبودن باز هم همین نظر را داشتی.. طالبان خو نوکر امریکا.. انگلیس و چتلستان است

>>>   ونوکران عربستان واسرائیل جای گزین انها خواهد شد. حبیب الله یوسف زی

>>>   برو بچیم یوسف زی جان تو هم مانند ....... از اول نوکر پاکستان وجیره خور امر یکا بودی حالا که ( ....) رفته عیله بادا رانت اراجیف می پرانی .
یکی از عساکر چند سال قبل ترک وظیفه می نمود وبرای امر یکایی ها کفته بود که من می خواهم با برادرم طا لب باشم
امریکایی کفته بود که هرکجا که میروی معاشت رامن می پردازم . پس فرق تو وامثالت هیچ نیست
ک.م از کابل

>>>   خطاب به یوسفزی چتلستانی :
گرچه که گروه وطنفروش طالبان دست پرورده ای اس ای از مدت ها است که تاب مقاوت را در برابر نظامیان افغانستان از دست داده اند وتوان جنگ رویا رویی را ندارند به همین اساس دزدانه به قطاالطریقی و مسافر ربایی وماندن ماین کنار جاده و حملات انتحاری وتبلیغات نادرست بی باور روی اورده اند تا موجودیت خود را در ساحات مختلف نشان دهند که گویا انها هنوز کاملا ازبین نرفته اند و حلقه غلامی رابدوش دارند وبدستور ایاس ایدر حرکت اند اما بیاد داشته باشید جنایتکاران طالبان ترورستان اله دست پاکستان اکنون با تصمیم تازه امریکا مبارزه با تورستان ودهشت افکنان در داخل افغانستان وخارج از افغانستان در هر نقطه جهان که سر بالا کنند نظامیان امریکا انها را نابود میکند بدین لحاظ دیگر در زیر چتر ای اس ای همه ارام بوده نمیتوانید ودر هر جا که سر بلند کنید در همانجا ازبین میروید ونابود میگردید این یک خبر خوش را به یوسفزی چتلستانی و تمامی گروه های دهشت افگن بشمول گروه نام نهاد طالبان ساخت پاکستان است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است