غنی، عبدالله و کرزی باید به پارلمان فراخوانده شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۵/۴/۲۳ کد خبر: 118138 منبع: پرینت

کشورهای همسایه ما هر سال ده ها کیلومتر به داخل خاک ما جلوتر می آیند و آن را غصب می کنند و حتی زمین های کشاورزی ساخته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، داکتر رمضان بشردوست عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه، 23 سرطان در صحن علنی مجلس گفت: حرف زدن، شعاردادن و سخنرانی دیگر بس است.

وی افزود: در تمام کنفرانس های افغانستان، رییس جمهور و مقام های بلندپایه همیشه حرف زده اند و شعار داده اند بیاییم برای مسایل افغانستان گام هایی عملی برداریم.

بشردوست، اظهار کرد که بر خلاف شعارهای رهبران حکومت برای فشار بر پاکستان و برخلاف آنچه گفته شده، پاکستان ساختن قرارگاه نظامی اش را متوقف نکرده است و در کنر، خوست، پکتیا و حتی در قندهار بالاتر و فراتر از خط دیورند قرارگاه نظامی ساخته است و حتی توسط مقام های دولتی افغانستان و مقام های پاکستانی افتتاح هم شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه همه کشورهای همسایه ما هر سال ده ها کیلومتر به داخل خاک ما جلوتر می آیند و آن را غصب می کنند و حتی زمین های کشاورزی ساخته اند.

این نماینده مجلس تاکید که، دفاع نکردن از خاک کشور، یک خیانت ملی است و اشرف غنی، عبدالله و کرزی باید به پارلمان فراخوانده شوند تا در این موارد پاسخ بگویند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما .... ها مجالس تانرا گرم نمائيد، دفاع از خاك وظيفه ملي است، شما ها كه نماينده ملت هستيد پيش شويد ملت بدفاع حاضر است، اما اگر خواسته باشيد كه چند أجنت كابينه اين كار را بدوش گيرند، اين نا ممكن است.

>>>   انها اگربه پارالمان فرا خوانده شود جناب بشردوست صاحب اینرا هم بگوید که پارالمان درکجا فرا خوانده سود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است