داعش باز هم عناصر فراری خود را اعدام کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۵/۴/۲۳ کد خبر: 118114 منبع: پرینت

منابع آگاه روز سه شنبه از موصل گزارش دادند، داعش عناصر فراری خود از قیاره را در میدان این شهر اعدام کرد.
به نقل از پایگاه خبری الاخباریه عراق، منابع آگاه از موصل افزودند، در پی فرار شماری از عناصر گروهک تروریستی داعش از قیاره و آزاد سازی پایگاه هوایی این شهر از سوی نیروهای عراقی، داعش این عناصر فراری را در میدان مرکزی شهر اعدام کرده است.

همچنین شاهدان عینی از موصل گزارش دادند، میادین اصلی شهر موصل امروز شاهد اعدام عناصر فراری داعش بوده است.
پیشتر ابوبکر البغدادی سرکرده داعش دستور بازداشت 20نفر از فرماندهان تحت امرش را به جرم کوتاهی در اجرای فرامین و فرار از میدان جنگ صادر کرده بود.

در همین حال جبار المعموری یکی از فرماندهان بسیج مردمی (الحشد الشعبی ) عراق گفت: داعش شاهد فروپاشی نیروهای خود در شهرستان شرقاط در شمال استان صلاح الدین بوده و با فرار بخش بزرگی از افراد نظامی خود به همراه خانواده هایشان به سمت موصل مواجه شده است.

داعشی ها به دلیل پیشروی نیروهای امنیتی و نظامی مشترک ارتش عراق و مقاومت مردمی به سوی قیاره و نزدیک شدن به مسیرهای امدادرسانی اصلی به سمت این شهرستان، در حال فرار هستند.

مرحله دوم عملیات آزادسازی نینوا از حدود سه هفته پیش با همکاری نیروهای مقابله با تروریسم و واحد زرهی نهم ارتش ،نیروهای تحت امر عملیات صلاح الدین و نینوا ، حشد العشایر ،پشتیبانی نیروی هوایی عراق و ائتلاف بین المللی علیه داعش آغاز شده است.

این عملیات با هدف آزادسازی شهرستان شرقاط در استان صلاح الدین و قیاره در جنوب موصل در استان نینوا آغاز شده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است