در کمیسیون های پارلمان تداخل وظیفه ای وجود دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۵/۴/۲۱ کد خبر: 118066 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، سید حسن شریفی بلخابی عضو مجلس نمایندگان، امروز دوشنبه 21/4/95 در صحن علنی مجلس گفت: متاسفانه حکومت نیمه فلج فلج شده است و کمیسیون های پارلمان بر اساس اصول وظایف داخلی، استقامت کاری و نظارتی شان که مشخص و روشن است، کار نمی کنند.

وی، اضافه کرد: در کمیسیون های پارلمان تداخل وظیفه ای شدیدی وجود دارد. هر کمیسیون خلاف همان اصول و وظایف داخلی هر کسی را که خواستند به حضور می خواهند در حالیکه ربطی به وظایف و شیوه نظارتی شان ندارد.

بلخابی، گفت: این موضوع وضعیت پارلمان را متشنج کرده است. هیات اداری باید بر این موضوع نظارت کند و هر کمیسیون مطابق با وظایف نظارتی، وظیفه ای و استقامت کاری مشخصی که دارد وزیر، معاون و یا رییس عمومی را بخواهد. درغیر این صورت به حضور خوانده شدگان نمی دانند به کدام کمیسیون باید پاسخگو باشند و در انتهای امر نتیجه ای که باید گرفته شود حاصل نخواهد شد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای بلخ ابی که حکومت را فلج میگوید ایا از پارالمانی که غیر قانونی نمایندگان نشسته و به کار های سوی استفاده جویی شان مصروف هستند چرا واضح حرف نمیزند که ما اعضا غیر قانونی مشغول بکار گذشته شان هستند وهرکدام شان در پی سوی استفاده جویی ها از هر طریق ممکنه در حرکت اند البته یکعده محدود که به سوی استفاده وخیانت دست ندارند گرچه دوام کار شان قانونی نیست اما همینکه خیانت و سوی استفاده جویی را مرتکب نگردیده اند قابل احترام اند در ردیف به وکیلان غیر قانونی مفسد محسوب نیستند اینها از مفسدین جدا اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است