سرنوشت بودجه افغانستان چه خواهد شد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۸    ۱۳۹۵/۴/۲۱ کد خبر: 118064 منبع: پرینت

فقط هفت درصد از کل بودجه امسال به مصرف رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، غلام فاروق مجروح، عضو مجلس نمایندگان امروز دوشنبه 21/4/95 در صحن علنی مجلس، ضمن بیان اینکه در روزهای عید به همراه برخی نمایندگان مجلس به ادارات دولتی در هرات سر زده و از وضعیت بودجه آنها اطلاعات کسب کردیم، گفت: تاجایی که اطلاع حاصل کردیم، تا به حال فقط هفت درصد از کل بودجه امسال به مصرف رسیده است. حتی برخی از روسای ادارات از بودجه ای که به آنها اختصاص داده شده بود خبر نداشتند یعنی وزارتخانه ها به آنها اطلاع نداده بودند.

وی افزود: این موضوع باید پیگیری شده و مشخص شود که وزرات مالیه این پول را به وزارتخانه ها پرداخت نمی کند یا وزارتخانه ها در قسمت اجرای پروژه ها سهل انگاری می کنند و سرنوشت بودجه افغانستان چه خواهد شد.

مجروح گفت: بودجه پروژه هایی که در سال 1395 آغاز به کار کرده بود فقط هفت درصد به مصرف رسیده و اعم پروژه ها هنوز در سطح هرات آغاز به کار هم نکرده اند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یکی بودجه عادی است و دیگری بودجه انکشافی.شاید مقصد شما از بودجه انکشافی باشد ،زیرا بودجه عادی شامل مصارف روزمره و ماهانه،مانند معاشات و خورد وخوراک و غیره مصارف است،که ماهانه به مصرف میرسد و در غیر آنصورت کارمندان و ماموران بدون معاش و نان خواهند ماند.

>>>   سرنوشت بودجه افغانستان باید از چپاولگران افغانستان خاینین زورگویان .... باید سوال شود

>>>   ســـــــــرنوشت 25 ملیون دالر چطورشد ؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است