حکومت دنباله رو یک پالیسی خارجی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۵/۴/۲۱ کد خبر: 118057 منبع: پرینت

کسانی که در حکومت فعلی ما مسوولیت دارند قدم به قدم جهت اخلاص و ارادتمندی به غرب با تقلید کورکورانه برنامه هایی را که ببرک کارمل دنبال می کرد دنبال می کنند و دنباله رو یک پالیسی خارجی هستند

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، عبدالودود پیمان عضو مجلس نمایندگان امروز دوشنبه 21/4/95 در صحن علنی مجلس گفت: کسانی که در حکومت فعلی ما مسوولیت دارند قدم به قدم جهت اخلاص و ارادتمندی به غرب با تقلید کورکورانه برنامه هایی را که ببرک کارمل دنبال می کرد دنبال می کنند و دنباله رو یک پالسی خارجی هستند و این را در نشست اخیر نشان دادند.

پیمان اضافه کرد: به همین دلیل به نام حقوق بشر و جامعه مدنی نه اردو را به کار می گیرند نه وزیر را و نه پولیس را و به این ترتیب شیرازه افغانستان را از هم پاشانده اند و ما به این روز مواجه شده ایم.

وی، در خصوص فساد اداری و افراد فاسد در کشور گفت: افراد فاسد در افغانستان نیاز به شناسایی ندارند و هر کسی که ساختمان های آنچنانی دارد دزد است. آنها هستند که مردم را چور کرده اند و هیچ چیزی برای آنها باقی نگذاشتند.

پیمان تاکید کرد که هر رییسی که به به وزارت رسیده است و حالا خانه های آنچنانی دارد از راه دزدی چنین بساطی را به پا کرده است. اگر این افراد به محبس پلچرخی نروند اعتماد مردم به حکومت از این هم کمتر می شود و دیگر هیچ اعتمادی نخواهند داشت.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای محترم شما که در مجلس شرکت دارید ومسئونیت قضائی ر ا هم بخود اختصاص داده اید . لطفا طرح اصلاحی تانرا بیان نمائید . همه کسانیکه در حکومت امده اند شما ها برای انها رای داده اید .
اگر جرائت مندانه صحبت می کنید ومسئو لیت پذیر هستید گنگ صحبت ننمایئد نام ببرید ادرس بد هید که کی ها دزد اند . این شده نمی تواند که همه وهمه دزد اند وشما مبرااز همه چیز اگر واقعا وطن پرست هستید وبا ید با شید زیرا از خون مردم تغذ یه می نما ئید راست بگوئید و از کسی ترس نداشته با شید در غیر ان این نوع گفتار ها را مردم از پا رلمانی ها بسیا شنیده اند .
ک.م از کابل

>>>   توجه کنید! در جامعه ما از 100 نفر یک آدم منصف پیدا نمیشود و همه منفعت طلب هستیم و از 1000 نفر یک مبارز در راه حق پیدا نمیشود و همه ترسو و بی تفاوت هستیم! اگر نیستیم درنگی کنید و بگوئید که غلط است.
خصوصآ نظر به بیسوادها، باسوادان ما تشنه تر و فعالتر هستند و حتی جوانان ما بیشتر از پیران در آرزوی شکار هستند! خاصتآ کسی که در رآس قرار گرفت خواه ناخواه بهانه پیدا میکند و اکثریت مطلق نوعی فساد میکنند همی وکلای پارلمان 99 فیصد شان از وزیر ، معین ، تاجر و حتی مردم رشوت هایی مانند پول، بلاک، موتر و ... میگیرند درصورتیکه موظف به دفاع از حق موکلین مظلوم شان هستند.
پس وقتی که تا گلو غرق در فساد قومی ، حزبی ، و اقتصادی و اجتماعی هستیم و مسئولین درجه اول مملکت و وکلای ملت و عام مردم در گرو مافیاهای سمتی و قومی و عمومی هستند آیا از خود حرکتی بهتر از پالیسی های محاسبه شده و تعهد شده خارجی ها داشته میتانیم؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   نویسنده گرامی این کثافت هارا با ببرک کارمل مقایسه نکن او مرد بود حد اقل در مناطق تحت قلمروش امنیت بود قانون بود در مقابل اپوزيسيون اگر خشونت بخرچ میداد چون میدانست که اینها چقدر به اینده افغانستان مضر هستند اگر بنده خدا موفق میشد ما با این نکبت های که امروز دعوای قدرت دارن و کور کورانه حکومت میکنند ومردم را به بیچاره گی کشانده اند شاید بر نمی خوردیم ما اینها را نشناخته بودیم به نام اسلام ازشان دفاع کردیم و پیروز هم شدیم که باید بابت این پیروزی حالا حا لا ها باید تاوان بدیم خدا بیامرزد ببرک کارمل را حریف حریفش را خوب میشناسد به نا حق نمیگفت که من با اپوزيسيون هرگز اشتی نمیکنم چون اینها را خوب شناخته بود داکتر نجیب خدا بیامرز با اینها از در آشتی و مهربانی وارد شد نتیجه اش چی شد یکبار اتفاقات چگونگی مرگ داکتر نجیب را برسی کنید نتیجه اش را ببین خود فروخته ها، وطن فروشان چه بر سر نجیب اوردن اما نجیب هم وطن فروش نبود مرد بود مرد
ضرب المثل افغانی خودما است که میگه اسبها مردن خرها قاضی شدن

>>>   این اظهار غیر قابل قبول است که هرکه خانه داشت و حیات مرفه داشت دزد است .باید مدرک ومنبع دارایی او غور شود .هیچکس بی هیچ نیست یک پرنده هم اشیانه ای دارد. اگر منبع درامد غیر حلال بود این اظهار صدق میکند و الا ناشیانه و اظهار کور است .
رشید منگل

>>>   نویسنده گرامی این ....ت هارا با ببرک کارمل مقایسه نکن او مرد بود حد اقل در مناطق تحت قلمروش امنیت بود قانون بود در مقابل اپوزيسيون اگر خشونت بخرچ میداد چون میدانست که اینها چقدر به اینده افغانستان مضر هستند اگر بنده خدا موفق میشد ما با این نکبت های که امروز دعوای قدرت دارن و کور کورانه حکومت میکنند ومردم را به بیچاره گی کشانده اند شاید بر نمی خوردیم ما اینها را نشناخته بودیم به نام اسلام ازشان دفاع کردیم و پیروز هم شدیم که باید بابت این پیروزی حالا حا لا ها باید تاوان بدیم خدا بیامرزد ببرک کارمل را حریف حریفش را خوب میشناسد به نا حق نمیگفت که من با اپوزيسيون هرگز اشتی نمیکنم چون اینها را خوب شناخته بود داکتر نجیب خدا بیامرز با اینها از در آشتی و مهربانی وارد شد نتیجه اش چی شد یکبار اتفاقات چگونگی مرگ داکتر نجیب را برسی کنید نتیجه اش را ببین خود فروخته ها، وطن فروشان چه بر سر نجیب اوردن اما نجیب هم وطن فروش نبود مرد بود مرد
ضرب المثل افغانی خودما است که میگه اسبها مردن خرها قاضی شدن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است