رییس کمیسیون انتخابات سفیر در اسپانیا (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۵    ۱۳۹۵/۴/۲۱ کد خبر: 118056 منبع: پرینت

یوسف نورستانی، رییس پیشین کمیسیون  انتخابات با توافق اشرف غنی و عبدالله به عنوان سفیر افغانستان در اسپانیا تعین شد.

گفته می شود  پیشنهاد سفیر شدن نورستانی از سوی صلاح الدین ربانی به رییس جمهور و رییس اجرایی هنگامی ابلاغ شده است که آنان در نشست وارسا در پایتخت پولند اشتراک کرده بودند

 

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201607/201607110554342605.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201607/201607110554343700.jpg

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نورستانی خاین و همدستانش باید زندانی میشدند، نه سفیر.این عمل ادامۀ جنایت های رژیم کرزی است و دول

>>>   خداوند بالای این ملت که نان غذا ندارند رحم کند
فضلی

>>>   شهر خربوزه است دیگه کسیکه اوضاع کشور را به وخامت کشاند ازاینکه باید مجازات شود مکافات میشود. افسوس که تمام خاین ها در رأس قدرت اند.
هارون
افغان

>>>   منبعد کسانی که در کمیسیون های انتخاباتی از کاندید های مشخصی پشتیبانی میکنند،با خبر باشند که بعد از ختم انتخابات و پیروزی کاندید مشخص شان، به آنها کدام چوکی و یا مقام بالایی داده نمیشود، در غیر آنصورت کاندید برنده به تقلب انتخاباتی متهم شده و مردم آنها را محکوم میکنند.
در عوض در یگان سفارت به حیث سفیر و یا کارمند مقرر میشوند، تا از انظار مردم به دور باشند و مردم در باره آنها تبصره نکنند.

>>>   کارواقعاغلط انجام یافته است.
صوفی

>>>   یک وقت این اودم ریش سفید در بازار های شهر دهلی نو با نیکر طفلانه گشت وگذار میکرد وشاپنگ میکرد ترسی وجود دارد که مبادا در این کشور معهد دیمو کراسی ....... خود را در نیاورد
محمد علم راسخ از دهمزنگ کابل

>>>   نورستانی خاین تقلبکار وقتیکه در ارای پاک مردم خیانت تاریخی را مرتکب گردیده است چگونه منحیث سفیر که نماینده دولت افغانستان در یک کشور خارجی است از جانب اشرف غنی اگریمان انرا بحیث سفیر در دولت شاهی اسپانیه صادر میکند اینکار باعث شک در صداقت دولت وحدت ملی در مجازات خاینین وجفاکاری در حق ملت است که با وصف بریدن کلک های شان توسط طالبان وطنفروش اله دست پاکستان حاضربه رای دهی گردیدند اما نورستانی خاین ودارودسته ان که هنوز در کرسی های شان در کمیسون های انتخاباتی حضور دارند به رای پاک مردم احترام نکردند رای پاک مردم را به تمسخر گرفتند وتقلب و دزدی و خیانت را انجام دادند بعوض اینکه چنین خاینین مجازات شوند برخلاف از طرف ریس جمهور منحیث نماینده دولت منحیث سفیر در کشور خارجی شاهی اسپانیه اگریمان انرا صادر میکند تا از انطار مردم مانند شکریه بارکزی تقلبکار وشوهراش دزد پول های کابل بانک دور شوند اینکار ریاست جمهوری جفا در حق ملت وعدم صداقت در مجازات خاینین را نشان میدهد .

>>>   از قديم همين رواج بوده، هيچ كس نظر به تخصص و تجربه در افغانستان كار نكرده، هميش قرب سلطان...سر قافله شده است.

>>>   خیلی جالب است وقتی وزارت خارجه سهمیه داکتر عبدالله است وداکتر عبدالله هم مخالف این مقرری است پس چرا وزارت خارجه بدون مشوره با داکتر عبدالله نورستانی را به حیث سفیر به ریاست جمهوری پیشنهاد کرده است؟
ملنگ از پل سوخته کابل

>>>   اشرف غنی برای آینده ها به تقلب مشروعیت بیشتر بخشید، آیا مبارزه علیه فساد رئیس جمهور همین است؟

>>>   .......... کندعبدالله بااین سکوت ...
هرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است