وجود نیروهای امنیتی خیالی دیگر قابل قبول نیست
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۶    ۱۳۹۵/۴/۲۱ کد خبر: 118032 منبع: پرینت

دیده بان شفافیت، گزارشی نشر کرده و گفته است که حدود پنجاه درصد نیروهای امنیتی خیالی هستند. با این وضعیت آیا توانمندی نیروهای امنیتی افغانستان می تواند بالاتر رود؟

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، شکریه بارکزی، سفیر کبیر افغانستان در ناروی در برنامه «محور» گفت: نشر این گزارش ها چه درست باشد و چه به بررسی دوباره نیاز داشته باشد، در نفس خود یک قدم به جلو محسوب می شود. چرا که ما خلا را در می یابیم و در پرساختن این خلا ها باید کوشش صورت بگیرد.

وی افزود: به این معنا که اگر در گذشته نیروهای خیالی وجود داشته، امروز دیگر قابل تحمل و قابل قبول نیست. خوشبختانه نوعی حساب دهی و حسابرسی در این موضوع آرام آرام به وجود می آید.

بارکری گفت: نیروهای امنیتی، تمام تلاش خود را برای حفظ وطن می کنند اما باید بیاییم و مدیریت آنها را نیز سالم بسازیم و آنچه نیروهای امنیتی در میدان نبرد لازم دارند، تقدیم کنیم و آنها را با بهترین تکنولوژی روز تجهیز کنیم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگرخلا پرشود خوب است وگرنه.....

>>>   مسلم است که دست مقامات با صلاحیت درین خلا ها داخل است و الا چگونه این فساد های علنی و متواتر صورت میگیرد .
گلاب الدین ار ننگرار

>>>   وقتیکه نیروی های امنیتی ما در خطوط مقدم مردانه میرزمند. هستند کسانیکه اعاشه و مهمات شان دزدانه غارت میدارند که این هم یک کمک موثر برای دشمنان این وطن است.

>>>   حالا آشکار شد مردم کاملا گیج شده بودند که چرا یک مشت طالب را توسط این نیرو های مسلح که ما داریم نمیتوانند ساقط کنند پس کمبود نیرو بوده. مثلا دریافت بودجه یک فرقه یازده هزار نفر ی ازجانب کشور مسوول. آمار موجود داخل فرقه یک هزار نفر واقعا شرم آور است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است