زنان، بار دیگر قربانیان تیزاب پاشی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۵/۴/۲۰ کد خبر: 118014 منبع: پرینت

پایتخت کشور هنوز هم برای زنان جای امنی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، شماری از افراد ناشناس روز دوم عید در شهرک آریای کابل به روی سه زن تیزاب پاشیدند.

در حال حاضر این قربانیان در شفاخانه استقلال کابل تحت تداوی داکتران قرار دارند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201607/201607100639011946.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این همه کار های افراد فعالان مدنی است از یک طرف زن ها را به فحشا سوق میکند و از طرف دیګر تیزاب می پاشد تا به یک نیرنګ اسلام را بد نام نموده و برای باداران امریکایی خود خدمت کرده باشد. ولی این روش هیچ جای را نخواهد ګرفت و دین اسلام کامیاب است و خواهد بود ان عده زنان که خود نمیخواهد عزت و ابرو داشته باشد. باید به همین قسم حرکات که خود انها مهیا ساخته روبرو شود .

>>>   گلبدین .گلبدینی ها صلح می خواهند!!!

>>>   تيزاب پاشي كار گلبيدين ها است چرا كه از سابق ها بروي دختران مكتب تيزاب ميپاشيدن يك گپ نو و تعجب آور نيست اين كار سابقه دارد. كار اين گروه وحشت افگن است .

>>>   واقعا درناک است . این بانوان فرخنده های دیگری بودن که قربانی اهداف شوم دیگران شدند در این سالها بسیاری از خشونت های دهشتناک را در برابر بانوان کشورم دیدم من هرگز فراموش نخواهم کرد نام زیبای بانو فرخنده و رخساره را که به دست یک موشت جانورانی افراطی و نامرد به شهادت رسیدن . روزی خواهد رسید که این ننگ بزرگ در تاریخ افغانستان ثبت شود و ان روز در میان مردم افغانستان روزه شرمساری و افراطی یاد خواهد شد و چنین خواهد شد که ملاها های افراطی و دعا نویس های سوء استفاده گر به اعمال پلید و شیطانی خود پی خواهد برد و مردم افغانستان این شرمساری را برای همیشه در پیشانی این ملاهای افراطی حک خواهند کرد . وقتی که میبینم چنین وحشیگری توسط چند مرد بی غیرت و بی دین انجام می شود از مرد بون خود شرم دارم .
حبیب الله یوسفزی

>>>   پیش از آمدن گلبدین به کابل، وقت بوتل های تیزابی که در جیبش بود رسید.

>>>   نکند که آقای تیزاب پاش قبلی بااستفاده از مصئونیت افرادش درداخل دولت وستون پنجم دست زدن به کارهای قبلی خودرا آغاز کرده باشد.
کوهی

>>>   این کار امریکا است که از طریق جامعه مدنی عملی میشود یک تعداد زیر نام جامعه مدنی بخاطر بدنام سازی اسلام از امریکا دالر میگرند و هم وطنان خود را به خاک و خون میکشانند

>>>   لعنت خداورسول به شیطان ملعون.
ع

>>>   تیزاب پاشی کار جاهلانی است که در دولت شامل اند و یا از دولتی ها پشتی میشوند و از جمله تفنگسالاران اند که حتی به خواهر خواهر خود هم رحم نه می کنند.

>>>   کسانی که این اقدامات را انجام می نمایند حیواناتی هستند در لباس آدمیت به تن کرده اند و خود را در حالی که مسلمان می نامند ولی بویی از اسلام عزیز نبرده اند . امیدوارم که خداوند ریشه این ناجوانمردان را که از نوکران سعودی می باشند را بخشکاند .
عایشه از ایران

>>>   سواد وهابی قانون طالبان جهل از این بهتر نمیشود

>>>   خود اینها هم ساعت یازده نیم شب برون آمدن شاید با لباس جور باجور

>>>   کار دشمنان مردم وملت افغانستان است ولی فراموش نکنید که جحاب بهترین مصونیت است

>>>   هر زنی که میخواهد به رسم و رسوم و عنعنات ما افغان سدمه یی برساند سزایش همین است بنده بعنوان یک پشتون بسیار مخالف فرهنگ و عنعنات بیگانه ها در افغانستان هستم
حالا چه فرهنگ غربی باشد و یا عربی و یا شرقی و یا ایرانی و یا پاکستانی افغان ها از خود فرهنگ و عنعنات بسیار پسندیده دارد که نظیرش در دنیا دیده نمیشود احترام که ما افغان ها برای مادر و خواهر صالح خود قایلم نظیرش در دنیا دیده نمیشود
همسران ما ملکه های خانه های ماست
ما افغان ها مخالف بیرون رفتن زنان از خانه در راه مثبت نیستیم و لی سخت مخالف بیرون رفتن زنان از خانه در راه ترویج فرهنگ غربی ها فحشا و بد ایجابی
جوزجانی

>>>   جــوزجانی !
بد ایــــــجـــــــابـــــی ، ســــدمــه ؟؟؟؟

>>>   خوب کرده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است