صدها روستا در هرات در اختیار مخالفان مسلح است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۴    ۱۳۹۵/۴/۱۹ کد خبر: 117979 منبع: پرینت

شورای ولایتی هرات از افزایش نا امنی ها ابراز نگرانی می کند و یک مقام مسوول در این شورا می گوید: هراس افکنان صدها روستا در این ولایت را تحت اختیار خود قرار داده اند و اگر دولت اقدامی در این زمینه انجام ندهد، امنیت هرات بگونه ای جدی تهدید خواهد شد.
اسامی ولسوالی هایی که با تهدید جدی رو به رو هستند به این شرح می باشد: شیندند، ادرسکن، گلران، کشک کهنه و فارسی.

داکتر مهدی حدید، مسوول کمیته امنیتی شورای ولایتی هرات می‌گوید: «هرچند طالبان حمله‌های جدی به‌سوی مرکزهای امنیتی و ساختمان‌های ولسوالی‌ها نمی‌کنند؛ اما حقیقت این است که طالبان در بیشتر روستاهای چندین ولسوالی هرات حاکم هستند و این نگرانی جدی را برای بدترشدن امنیت به‌بار می‌آورد.»

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فکر میکنم اگر دولت افغانستان از افرادی چون محمد اسماعیل خان (والی سابق هرات) برای برقراری وحدت و امنیت در هرات استفاده کند بد نباشد؟
البته من نمیدونم الان هم اسماعیل خان مثل سابق در هرات مورد علاقه مردم است یا نه؟!
محمد از ایران

>>>   تروریست اداره غلام و کاسه لیس غرب است که با کمک امریکایی ها ملت خود را به خاطره اهداف شوم بیگانگان قتل عام می کنند . این واژه را در مغز پوکتان فرو کنید که هر کس که مخالف دولت باشد به ان شخص تروریست نمی گویند .
حبیب الله یوسفزی

>>>   اینجا کسی از تروریسم مستقیما یاد نکرده آقای حبیب الله طالبزی. شما برای بیگانگان کار میکنید و مردم مظلوم و بیگناه را قتل عام میکنید.
کجایی این عمل زشت و شنیع مطابق به دین مبین اسلام است؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است