فرماندهان طالبی که بارها دستگیر و آزاد شدند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۱    ۱۳۹۵/۴/۱۹ کد خبر: 117978 منبع: پرینت

چهار فرمانده طالبان که توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند با وساطت یک قوم خاص در ولایت غزنی رها شدند.
این 4 فرمانده طالبان طی یک عملیات نظامی دستگیر شدند.

این فرماندهان طالب در مدت دوماه بازداشتی که داشتند چندین مرتبه آزاد شده و عملیات تروریستی خود عملی کرده و سپس بار دیگر توسط نیروهای امنیتی بازداشت می شدند.

این فرماندهان مشهور طالبان به نام های زمری، زلمی، ملا شیر اغا و احمدی می باشند که طی دو ماه چندین بار از ولسوالی قره باغ گیلان و مرکز غزنی دستگیر شده اند، اما اینبار با وساطت مردم منطقه آزاد شده و بار دیگر فعالیت های تروریستی خود را آغاز کرده اند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.)
کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همان کسی که این ها را ګرفتار کرد چرا این خبیثون را نکشتند تا از شر شان خلاص شوند.
ع و غین از کابل

>>>   فرماندهان طالبان در 14 سال همیشه مورد حمایت مستقیم کرزی بودند. غنی جاپی کرزی است. غنی و استانکزی طالبان را حمایت و کمک میکنند. طالب از ارگ حمایت میشود.

>>>   سوال: چرا بازداشت شدند؟ چرا کشته نشدند؟
رامین

>>>   حتماً تبادله شده باشند

>>>   نمیدانم که این دولت به چه سیستم حکومتی اعتقاد دارد که تا اکنون در جهان به وجود نیامده؟ از حکومتهای اسلامی گرفته تا دمکرات،دمکراسی،کمونیزم،سوسیالیستی،بودائیسم وغیره... که در هیچ یک از این حکومتها مجرم،جانی،قاتل،تخریبگر وسایر جرایم سازمان یافته ونیافته را رها نمیکنند بلکه طبق قانون کشورهای شان مجرمین را به اشد مجازات که در قانون ذکر شده محکوم میکنند،اما افغانستان تنها کشوریست که اشرار،مجرمین،قاتلان،راهزنان وتخریبگران نه تنها مجازات نمیشوند بلکه تحت عناوین صلح،میانجیگری بزرگان قوم،قوم پرستی جایزه وپاداش هم میگیرند،بنابر این تنها سربازان ومردم ما به شهادت میرسند،زیربناها تخریب وخانواده های زیادی در سوگ عزیزان شان داغدار میشوند وجامعه ما همچنان به سمت فروپاشی ونا امنی بیشتر دچار میشود،نادر خلیلی 

>>>   پشتونها این خیانت ها را بنام قوم میکنند۰ بدون همکاری غنی و مشاور امنیت او اتمر ....این خیانت ها امکان ندارد۰
هزاره ها، تاجیک ها، ازبیک ها، ترکمن ها، و غیره باید بدانند که درین معادله تمامیت خواهی پشتونها هر کدام آنها جدا جدا بازنده هستند۰ این نکته حیاتی است که تمام قوم های غیر پشتون باید خصومت های مختلف گذشته بین هم را کنار بگذارند و باید سخت باهم متحد شوند تا بتواند برضد تمامیت خواهی پشتون ایستادگی کنند۰
این نکته حیاتی را نمیشود با جنگ و گلایه ویا رویه منفی بالمثل به یکدیگر آموخت۰ درینجا ازخودگزری، تحمل، و ایثار کار است۰

>>>   این را میگویند ترس نام قوم را گرفته نمیتواند

>>>   اشتباه از نيروهاى امنيتى است كه زنده دستگير ميكنند. موچى

>>>   ویکی لیکس:
"عربستان سالانه دو میلیارد دالر را صرف تجهیز طالبان و شبکه حقانی در افغانستان می کند.
طالبان و شبکه حقانی حد اقل روزانه بیست شهروند بی گناه مانرا می کُشند.
رییس جمهور تاجیکستان: از همه ی شهروندان کشورم می طلبم بجای رفتن به حج شهروندان فقیر تاجیک تان را کمک کنید.
آنهایی که حج می روند در کشتار مسلمانان شریک هستند زیرا دولت عربستان از پول حج تان گروه های تروریستی را حمایت و تمویل می کند.

>>>   یک سوال از کسان که از حکومت کرزی و دارودسته کرزی و حکومت غنی و دارو دسته غنی پشتبانی میکند دارم
شما لطف کنید یکی از خدمات کرزی و غنی را برایم بگوید تا من هم بفهمم که اینها یک خدمت برای مردم کرده
نوت : فراموش نکنید در جواب تان حتمآ از پول های که به افغانستان کمک شده ذکر کنید که پول ها در کجا است یا در کجا مصرف شده !
جنایت کاران تاریخ قرن بیست
کرزی و غنی تنها یک نام نیست، اینها نشانه یی جنایت اند، اینها نشانه یی اهانت به انسانیت اند، اینها خود طالب اند و طالبان را برای کشتار، انتحار، انفجار و نابودی شما از زندانها رها می کنند، امتیاز می دهند و برادر می خوانند و پیوندهای پنهانی، آشکارا و تباری دارند، دستان دو رییس جمهور طالب به خون مردم افغانستان رنگین است، دست های پلید شان خونین است، دیوهای درونی شان تشنۀ خون اند، اندیشۀ طالبانی شان خونین است، دریای اینها جاری از خون شماست، اینها باید به محاکمه کشانده شوند، اینها باید در پای دار به مردم بینوا پاسخ بگویند، پالیسی این دراکولاهای خون آشام تداوم خونریزی است و خونهای شما پایه های مستحکم ریاست جمهوری اینهاست.

>>>   قضیۀ زن دوم
روزی زﻧﯽ از ﺣﻘﻮق‌دانی ﭘﺮﺳﯿﺪ: «ﺗﺎ ﮐﯽ ﺑﻪ ﻣﺮدان اﺟﺎزه می‌ﺪهید که زن دوم ﺑﮕﯿﺮند؟»
ﺣﻘﻮقدان ﮔﻔﺖ :«ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ زﻧﺎن ﯾﺎد ﺑﮕﯿﺮند زن دومِ مردی نشوند.»
شباهت‌نوشت:
بر مردم غیور، مجاهد، شهیدپرور و غافلِ افغانستان تا زمانی دست‌نشانده‌گان بی‌کفایتی چون غنی و عبدالله حکومت خواهند کرد که یاد بگیرند هوشیار باشند و مسئولیت‌پذیر و سرنوشت‌شان را به فریبکاران حرفه‌یی نسپارند.
«از ماست که بر ماست»

>>>   افراد عادی اردو و پولیس باید این ... را جابجا مردار کنند و دستگیر نکنند۰ در غیر آن ...ن های بزرگتر این آدمکش های کوچکتر را به دلیل خون شریکی دوباره رها میکنند۰

>>>   ازاد شدن طالبان از زندان و برات دادن به غاصبان و وطنفروشان داخلی فرقی ندارد!
این هردو اولاده امپریالیزم جهانخوار اند

>>>   خدمات کرزی تشکیل دولت اسلامی، دور کردن بیشتر منافقین از دولت، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات پارلمانی، اغاز کار پروژه های بازسازی شهری سرک سازی و اطراف افغانستان، ایجاد ارودی ملی پولیس ملی به نظم دراوردن جاهلان و غیره و غیره
کار جلالمتاب غنی صرفه جویی هزینه بیت المال از دست حرام خواران وزارت دفاع وقت که 750000 نفر لست داده بود و 250000 هزار معاش خور بود، پلان های اقتصادی که اگر کور و کر نیستید شنیدید و دیدید، کشیدن جنایتکاران و ادم خواران از ارگ اوردن نظم اوردن اصلاحات در نظام و غیره و غیره.
پاسداران

>>>   مثلث ناکام امنیت ملی!
برای جنگ هاى استخباراتی و امنيتى حکومت باید تیم متخصص، مجرب و كاركشته استخباراتی و امنیتی داشته باشد تا بتواند با دشمن بجنگد.
من مشکل را در سطح رهبری امنیت ملی میبینم، این جوانان را همه میشناسند که چندی قبل از پست های ملکی توسط فرمان اشرف غنى به پست های معاونت اول، معاونت پالیسی و معاونت امور ولایتی ریاست عمومی امنیت ملی گماشته شدند.
١- اديب فهيم
٢- اجمل عبيد عابدى
٣- متين بيگ
١- اديب فهيم، تجربه، معلومات و عمق مسائل را از ديد استخبارات بلد نيست، چى باشد تا اجراات و بلديت در آن اداره، فقط به نام پدر مقرر شده است و ديگر هيچ كمالى ندارد. روزانه ساعت ٩:٣٠ به دفتر كار خود سر ميزند و ١٢:٣٠ دوباره خانه ميرود.
٢- اجمل عبيد عابدى، خود در امنيت دوسيه مخبرى و جاسوسى به پاكستان را دارد، از تعليم و تحصيل اش خدا خبر، پس از اين جاسوس، مردم افغانستان چى توقعى داشته باشند براى كار و خدمت به كشور.
٣- متين بيگ يك جوان مطلق بيخبر از اوضاع كنونى كشور، چى باشد كه از مسائل امنيتى، كشفى و اپراتيفى خبر باشد.
حال زمانیکه شایسته سالاری جای خود را به تقسیم قومی میدهد و اشخاص سمت های بالای یک نهاد مهم امنیتی را به اساس سلیقه شخصی خود گزینش میکنند پس نتیجه اش این میشود که دشمن با موتری پر از مهمات و مواد انفجاری وارد پایتخت میشود و هنرنمایی میکند، انسانهای بیگناه و مظلوم را به رگبار و گلوله میبندد ، ساعت ها میجنگد ولی مسولین امنیت ملی یک کشور برای دفع خطر ناتوان هستند.
چرا ؟ چون تجربه کاری ، تخصص تحصیلی، و..... دیده نمیشود و این همه امکانات اپراتیفی و نظامی نمیتواند جلو چند مزدور را بگیرند.
حکومت زمانی میتواند با اینطور حملات مقابله نماید که کادرهای شایسته را گزینش نمایند.
از صفحه ای حقیقت

>>>   چرا نیروهای امنیتی نمی کشند

>>>   فرزندان ما در پولیس و اردو این برادران کرزی و عزیزان غنی احمدزی را باید جابجا مردار کنند۰ دستگیر کردند فائیده ندارد، فردا دوباره با یک لنگی و یکمقدار پول بخششی رها میشوند و خود همان منسوبین پولیس و اردو ملی را خواهند کشت۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است