کشورهای خارجی، جنگ را زنده نگاه می دارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۵/۴/۱۹ کد خبر: 117968 منبع: پرینت

پس از گذشت نشست های چهارجانبه در مورد نقشه راه صلح افغانستان، که قرار بود طی آن، کشورهای اشتراک کننده، طالبان را به میز مذاکره بنشانند و آنها را به صلح افغانستان دعوت کنند، موضوع صلح، بی نتیجه باقی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محبوبه سراج، فعال مدنی، گفت: جنگ در افغانستان به اندازه زیادی به نفع برخی کشور ها است. به همین دلیل این کشورها جنگ را در افغانستان زنده نگاه می دارند.

وی افزود: این جنگ برای طالبان، پاکستان و کشورهای غربی منفعت است و آنها با حضور خود در افغانستان نه تنها نمی خواهند آن را متوقف کنند بلکه برای تدوام آن تلاش می کنند.

سراج گفت: برگزاری نشست های چهارجانبه و امثال آن هم نمایشی است که همه ساله از سوی این کشورها با صورت های مختلف انجام می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برای افغان ها پول بدهید همیشه می جنگند حتی همین جنگ سالاران ما با وجود آنکه قارون هستند بازهم اگر کسی برایشان پول بدهد می جنگند
ر

>>>   ناتو یک پیمان نظامی است.در ناتو کسی در باره صلح حرف نمیزند،بلکه در باره جنگ و توان دفاعی حرف زده میشود،مثلی که در قرآن در باره جهاد حرف زده میشود.
اگر صلح میخواهید،باید یک کمیته بین المللی تامین صلح و ثبات در جهان تحت قیادت ملل متحد،با بودجه سالانه ده ها ملیارد دالری موجود باشد که در آن راجع به صلح گپ زده شود.

>>>   آنها جنگ را زنده نگاه نمی دارند، همسایه نیک که پاکستان است جنگ را زنده نگاه میدارد اگر نیروهای خارجی در افغانستان نباشند یک و دیگر خود را پوست می کنیم. همه ملامتی را چرا در سر کشور های خارجی و نیروهای خارجی می اندازیم ارگان های کشفی و جنگی ما باید از خواب بیدار شوند تا کی در خواب خفلت می باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است