میدان وردک در انحصار حزب اسلامی و طالبان
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۵/۴/۱۵ کد خبر: 117909 منبع: پرینت

هشتاد درصد اداره محلی و نظامی میدان وردک بدست طالبان و حزب اسلامی است که به نحوی با مخالفان مسلح ارتباط دارند.

1-طاوس رییس امنیت ملی از قوماندان های مشهور حزب اسلامی

2-مصطفی وردک رییس شورای صلح، برادر ننگیالی یکی از قوماندان های مشهور طالب در ولسوالی جغتو

3-فضل عمر رییس زراعت خودش حزب اسلامی و برادر یکی از قوماندان های حزب که با دولت می جنگد و یک برادرش معاون معارف میدان وردک است.

4-عزت الله امان رییس کمسیون اصلاحات اداری یک برادرش طالب در وردک و یک برادر طالب دیگرش در زندان به جرم اقدام ترویستی.

5-رییس مواد مخدر میدان وردک از حزب اسلامی

6-رییس اداره اقتصاد میدان وردک از حزب اسلامی

7-نجیب فکرمند معاون اطلاعات و فرهنگ میدان وردک، برادر ملا ولی قوماندان طالب.

8-طلا محمد مدیرکودکستان های ریاست کار میدان وردک، برادرش ملا نعقیب در ولسوالی نرخ طالب است.

ووووووو...

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پایان کاسه لیسان غرب نزدیک است .
حبیب الله یوسفزی

>>>   به همین خیال باش حبیب الله پنجاپزی . گل بدین ابراهیم زاده از ماهمشور

>>>   وطنفروشان کاسه لیسان پاکستان گروه طالبان وحزب اسلامی گلبیدین هیچگاهی با مردم افغانستان همکار خوب وصادق نمی باشند انها حلقه غلامی پاکستان را بگردن انداخته اند وافتخار غلامی شانرا میکنند واز خیانت وجنایت درحق این کشور ومردمش دستبردار نمی باشند واز حبیب الله یوسفزی گله مند نمی باشیم چون بیگانه پاکستانی است دشمنی انها واضح واشکار بوده ولیغصه ما از اینهای است که خود را افغانستانی میگویند اما صادقبه افغانستان نیستند میباشد نه از پاکستانی ها اما ؟
اما کسانی که درتقرر وجابجایی این خاینین هشت تن ذکر شده کمک همکاری کرده اند انهااز جمله همین قماش وجاسوسان ای اس ای است که در کرسی های دولت مانند همین خاینینن جا گرفته اند ودیگران شانرا در پست های اساس جابجا میکنند اکنون که چهره ها وخیانات این خاینین افراد گروه طالبان وحزب اسلامی گلبیدین افشا گردیده مقامات ذیصلاح هرچه عاجل باید در سبکدوشی این اشخاص خاین وطنفروش بی غیرت اقدام کنند ودوری انها بهتر است از نزدیک بودن شان زیرا این اشخاص خاین مار استین هستند وضرر اینها بیشتر از دیگران شان است که در مقابل نیرو های دولتی در جنگ قرار دارند این خود فروخته شده های یاغیان وباغیان هرچه زودتر از پست های شان در ولایت میدان وردک سبکدوش گردند وحتی باید گرفتار ومحاکمه شوند علت نا امنی و ترور وقتل وحملات طالبان وحزب اسلامی گلبیدین بر پوسته های امنیتی در جلریز ودیگر نقاط میدان وردک همین خاینین منحیث قوای کشفی واستخبارات ترورستان کار میکنند در غیر ان دوام کار چنین خاینین جاسوسان پاکستان بالاخره سبب سقوط ولایت میدان وردک خواهدشدند ودر انصورت خجالت وشرمندگی بدولت وحدت ملی خواهد بود .

>>>   ديگران شان رانمي شناسم اما مصطفي وردك برادر ننگيالي پسران حاكم غلام حضرت ازولسوالي جغتو واقعيت دارد وازافتاب روشن تر است . وننگيالي يكي از قوماندانان معروف طالب است . هيج اختلافي بين دوبرادرنيست .مصطفي برادر بزرگ ننگيالي است.

>>>   گلو راکتبار متحد طالبان است و از آی اس آی پاکستان دستور متقیم میگیرد. غنی در خفا در خدمت راکتبار و آی اس آی است

>>>   نوبت کاسه لبسان پاکستان رسیده است.
هیبت الله بونسزی.

>>>   اغا جان چرا از قوماندان امنيه ولايت وردك چيزي نگوفتي كي به كدام حزب ارتباط دارد با حزب اسلامي يا طالبان يا كي كي خودت هم جيره خورش استيبرف خودت در بام ديگرا مي اندازي

>>>   این کاسه لیسان خودفروخته همه اعضای ستون پنجم و نوکران حلقه بگوش پاکستان هستند۰

>>>   او برادرهااكرحق بكوئيم 90درصدمردم درحزب اسلامي است كجااست كه حزبي نيست اكرده مريخ هم بروي همانجاهم است خوش باشيم ياخفه دشت ودنياهمه حزبي است اين يك واقعيت است قبو ل كنيد . دوزدن وبدكفتن ماهيج فايده ن دارد

>>>   مردم و جامعه كه ذهن پرسش گر نداشته باشد، هر شعبده بازى بر آن سوار خواهد شد.

>>>   این تجربه را از دست ندهید!
خود را از ‫‏هزارستان‬ معرفی کنید و نه از کشور جعلی افغانستان که مجبور باشید نگاه های سرزنش بار دیگران را تحمل کنید. اگر خود را از هزارستان معرفی کنید، دروازه گفتگو در مورد فرهنگ، تاریخ، هنر و ادبیات هزاره و البته جنایاتی که علیه هزاره توسط قبایل ‫#‏افغان‬ صورت گرفته و می گیرد را نیز باز کرده و بهتر می توانید این جنایات را شرح دهید. یک روی کارت ویزیت خود مشخصات تماس را قرار دهید و روی دیگر آن ‫#‏بیرق_هزارستان‬ عزیز را. آنگاه طرف گفتگوی شما، نام هزارستان را تقریبن برای همیشه در ذهن خواهد داشت.

>>>   خداوند هرچه دین فروش و وطن فروشی که در این وطن تیشه به ریشه آن میزنند، را سر به نیست کند.

>>>   از همان ابتدا سازنده و حمایت گر و نمویل کننده طالب و حزب اسلامی و سائر تنطیمهای جهادی امریکا بود و اکنون هم امریکا به هیچ وجه خواهان محو طالب و حزب اسلامی نیست. " نن وی که سبا وی" هردو نیرو در دولت در کنار سائر تنطیمها مردم را به غل و زنجیر خواهند کشید و استبداد تداوم خواهد یافت.
احمد ارام

>>>   قوماندان امنيه ولايت وردك هم گلبیدنی بود۰ اندرابی عضو سابقه و شناخته شده حزب شیطانی تیزاب پاشان بود و است۰

>>>   بهتر است خود را از ‫‏خراسان‬ معرفی کنید۰ وقتی گفتند خراسان‬ کجاست، بگوید نام اصلی کشور ما است که قبایل اوغان آنرا به اوغانستان تبدیل کرده اند ودر مورد وحشت و جنایات این قبایل طالب در طول تاریخ معلومات بدهید۰

>>>   این کدام نود فیصد ازمردم در حزب گلو شاگرد حمید گل ریس مرحوم ای اس ای است که در انتخابات قطب الدین هلال نفر شماره دوم حزب گلو جان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۳ دو فیصد رای را مردم را بخود گرفت نتوانست دروغگویان دروغ گویند وعاقلان تمیز کنند .

>>>   حبیب الله یوسفزی پاکستانی که این نام هم یک نام جعلی است که این پاکستانی بخود انتخاب کرده اما ؟
اما اکنون این چتلستانی یک نام جعلی دیگری راه هم بخودت منتسب کرده هیبت الله بونسزی چون رهبر جدید طالبان توسط ای اس ای هیبت الله اخندزاده تعین شده این روباه صفتک نام هیبت الله بونسزی را هم بخود برگزیده است بهر نامی که خودرا پوشش دهی از طرزسخنان حرکت ورفتارات فهمیده میشود که تو چتلستانی هستی نه افغانستانی از این کشور .

>>>   محترم یوسف زی :
شما که از حذب اسلامی دفاع می نمائید ، تمام اعضای حذب اسلامی که برای صلح آمده بودند ، تماماً با پاسپورت های غربی آمده بودند بسیار برای حذب اسلامی جای شرم است .
با احترام خاکسار

>>>   اووووه مردم بیایداین طالبان را توسط گروه فاطمیون بیرون بیندازیم.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است