تعداد بیشتر آمریکایی ها در افغانستان نیاز نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۵/۴/۱۵ کد خبر: 117897 منبع: پرینت

سناتوران ارشد آمریکایی از رییس جمهور اوباما خواستند که شمار نیروهای آمریکایی را در افغانستان کاهش ندهد. به این دلیل که سرنوشت عراق متوجه افغانستان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، رحمت الله بیژن پور، آگاه مسایل سیاسی گفت: آمریکایی ها فقط با روزمره سنجی سیاست می کنند و اینگونه اعلان های بدون سنجشی را مطرح می کنند. گاه ناتو اعلام خطر می کند و گاه هم وزارت دفاع آمریکا، گاه مجلس کنگره آمریکا، این بحث را مطرح می کند و گاه رییس جمهور.

وی افزود: معلوم است که هیچ کدام از این اعلام ها دقیق و راست نیست. بازی همان است که آنها تعداد نیروهای یشتر از تعداد موجود را در افغانستان می خواهند. وگرنه پنج هزار نیروی خارجی در افغانستان نه برای تربیت و نه برای آموزش و نه برای هیچ چیزی نیاز نیست. پس تعداد بیشتر نیروهای آمریکایی هم نیاز نیست.


کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا در افغانستان شکست سنگینی را متحمل شده است انشاء الله بزودی شکست امریکا در رسانه های جهان علنی خواهد شد . من این را میدانم که می گویم بازم تاریخ افغانستان عزیز دوباره در افغانستان تکرار خواهد شد . زنده باد امارت اسلامی افغانستان زنده باد .
حبیب الله یوسفزی

>>>   اوضاع امنیتی مختل افغانستان جدآ به حضور و کمک قوای خارجی در راس امریکانیاز دارد آقای حبیب الله یوسف زی از اعضای طالبان است زنده باد دموکراسی در کشور پاینده باد مردم سالاری
نابود باد جیره خواران پاکستان
م.کبیر حقدوست

>>>   آنهایکه به خروج قوای خادجی ناشیانه نظر میدهند نیات سوء در کله دارند و با طالبان سمپاتی دارند .قطع‍ا به اوضاع آشفته ای کشور توجه ندارند .
گمان گل ننگرهار

>>>   باید بدانیم که سیاست کج دارو مریز است .اگر میخواهند تشنج باشد یا نباشد . ما در شرایط موجود به کمک نطامی و اقتصادی جامعه جهانی سخت نیازمندیم
کامگار هرات

>>>   محترم بیژن پور شما به همین دل خوش میدارید که نام شما به حیث آگاه سیاسی یاد شود.
ما درین شرایط به حضور قوای خارجی برای قوت ارتش و دفاع کشور ضرورت اهم داریم .
قربان علی بهسود

>>>   مُطمئن باشید. اگر امریکائی ها وناتو افغانستان را رها کُنند.جای آنرا پنجابی ها ،انتحاری های طالبان،ترورست های عرب،داعش والقاعده پُر خواهد کرد. وافغانستان یک بار دیگر به کام تروریزم فرو خواهد رفت که به مراتب بدتر از حالت کنونی خواهد بودوآغازمهاجرت ها به کشور های بیگانه که به دربار خداوند"ج" استدعا میکنیم که دیگر این حالت را بالای مردم زجرکشیده ورنجدیده افغانستان تکرار نکند. و تو یوسفزئ باز میگویم که طالبان جاهل وبیسواد ات به قسم داعش والقاعده سرکوب وبه گودال تاریخ سپرده میشود.انتظار تو بیهوده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است