مرکز مبارزه با فساد اداری عوام فریبانه است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۳    ۱۳۹۵/۴/۱۵ کد خبر: 117895 منبع: پرینت

نهادهای مبارزه با فساد اداری، گشایش مرکز مبارزه با فساد اداری را در آستانه نشست وارسا و بروکسل، نمادین می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، زکریا اصولی، نویسنده، با بیان اینکه حکومت وحدت ملی دو مولفه برای مبارزه با فساد اداری با ایجاد مرکز عدلی و قضایی دارد، گفت: اول، به دوسیه های سران حکومت گذشته اتکا می کند. دوم، تنها به وزارت دفاع و تنها به وزرات شهرسازی و مسکن توجه می کند. سایر نهادهایی که مالامال از فساد بودند از وزارت مالیه، تجارت و سایر نهادها نپرداخته است.

وی افزود: در حقیقت ایجاد یک تبعیض نسبت به تطبیق گسترش مبارزه و وسط داشتن مبارزه با فساد اداری، نشان می دهد که استفاده ها ابزاری و نمادین است و قاطع نیست. استفاده ها به نحوی عوام فریبی است تا دولت تا نشان دهد در حال مبارزه با فساد است. این نوع مبارزه نیم بند با فساد عملی نیست و هیچگاه هم نتایج خوب و معینی را نداشته است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مثل پروسه صلح است هرگز کامیاب نمیشود

>>>   تما م کار های ع و غ فریب است

>>>   در شرایط حاضر چنین کلمات که منافع ملی را صدمه میزند باید جلوگیری شود و به اسیاب دشمن اب ریزی نکنند بعد از اینکه کمک های مالی وسیاسی ونظامی جهانی به کشور ما گرفته شد بعداش هر سوال وانتقعادکه بالای ریس جمهور وریس اجرایی داشتید مطرح کنید وراه بیرون رفتن انرا هم بیان کنید زیرا تنها انتقعاد بدون رهنمایی بیرون رفت ان کفایت کننده وسازنده نمیباشد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است