گشایش آمریت صدور مجوز ساخت در شهرداری کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۳۹۵/۴/۱۴ کد خبر: 117853 منبع: پرینت

آمریت صدور مجوز در امور ساخت و ساز ساختمان ها از سوی شهرداری کابل گشایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، هدف از ایجاد این آمریت، سهولت در پروژه های ساخت و ساز ساختمان ها و جلوگیری از اعمار ساختمان های بدون مجوز می باشد.

مسوولان در شهداری کابل می گویند: با ایجاد این آمریت پروژه صدور مجوز برای اعمار ساختمان تا هفتاد درصد تسریع می شود.

اعمار ساختمان های بلند و منازل غیر قانونی در شهر کابل همواره معضل پایتخت و شهرداری کابل بوده است.

شهرداری کابل اکنون با گشایش این مرکز از ساخت ساختمان ها و منازل خودسرانه جلوگیری کرده و برای اعمار از این پس صدور جواز ساخت، لازم و تاکیدی می باشد .

مسوولان شهرداری می گویند: که با آوردن اصلاحات جدید عواید شهرداری کابل افزایش خواهد یافت و از میزان فساد نیز کاسته خواهد شد.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کابل مانند پاریس و لندن میشود دزدی های بخیر خلاص میشود خانه ها و بلند منزل ها مطابق ستندرد میشود سیستم برق سیستم آبرسانی و سیستم کانالیزاسیون سیستم گاز شهری و دیگر تأسیسات نیز به شکل ستندرد و دوامدار میشود اما آن وقت ما و شما نیستم ۵۰۰ سال بعد
خوب خواب دیده شیرآغا

>>>   شاروالی در قسمت بلند منزل های که در بین خانه های رهایشی صورت گرفته و تمام همسایه ها را به مشکلات مواجه ساخته آفتاب و ستر آنها را گرفته چه اقدام میکند و چه برای تخریب آنها شروع به کار میکند .
دولت غیر اسلامی افغانستان که همیشه از حقوق زن و کودک داد میزند وقتی میبند که هزاران کودک و زن از نعمت آفتاب محروم میشوند و آنهم بخاطر بلند منزل یک مقام دولتی که پول آنرا از راه دزدی بدست آوردهاند چه اقدام میکند؟
لطفا اگر کسی جواب آنرا میداند بنویسد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است