دولت وحدت ملی دولتی ناکام است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۴    ۱۳۹۵/۴/۱۳ کد خبر: 117813 منبع: پرینت

چند روز قبل، گروهی از نیروهای امنیتی در حادثه ای خونین جان خود را از دست دادند. آنها در حالیکه به صورت دسته جمعی از میدان وردک به سمت کابل روان بودند آماج حمله های انتحاری قرار می گیرند و حدود صدو پنجاه کشته و زخمی به جای گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، سید محمدشریف ناصرزاده، کارشناس مسایل سیاسی گفت:در هر حادثه چنینی در افغانستان، مشخص می شود که افراد نفوذی با دست کاملاً باز و تا آنجایی که امکان دارد در لایه های نیروهای امنیتی نفوذ می کنند و عملیات خود را انجام می دهند.

این آگاه سیاسی، معتقد است دولت وحدت ملی پاسخگوی نیازهای اولیه مردم نیست و گفت: دولت افغانستان ادعا دارد که می خواهد یک حکومت فراگیر اسلامی را به وجود بیاورد، با تولید و قاچاق مواد مخدر مبارزه کند، با چالش های عمده و عدیده ای که افغانستان را تهدید می کند و در رابطه با فساد اداری مبارزه کند.

وی افزود: وقتی می بینیم که دولت در تمام این ابعاد نه تنها هیچگونه اقدامی را نمی کند بلکه عاملی برای رشد و تولید قاچاق مواد مخدر در داخل افغانستان می گردد، فساد اداری هر روز رشد می کند و هر روز چالش های عمده و اساسی فراراه مردم افغانستان قرار می گیرد، نمایانگر ناکامی دولت وحدت ملی در داخل افغانستان است که نمی تواند پاسخگوی نیازهای امنیتی، اقتصادی و سیاسی مردم افغانستان باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بد نامترین دولت در دنیا درعرصه فساد نا امنی جنایات
خیانت ها وغیره

>>>   با تاسف باید گفت .... درساختاردولت مخصوصا دروزارت داخله و دفاع مدیران و مقامهای اند که توان کاری را ندارند تحلیل و بررسی دقیق ازاوضاع جاری ندارند اینها به آیده ومفکوره های چهیل سال قبل زنده گی میکند درامورنظامی هیچ تحرک وتنظیم ندارند تازمان این مدیران وجنرالان از اریکه قدرت تبدیل ویا تقاعد نشد ه هیچ وقت برای پیش گیری ازچنین حوادث ناگوار آماده گی نخواهد شد این اشخاص به حد مفکوره شان ناقص اند که غیرازخود به زنده گی متباقی هیچ اهمیت قائل نیستند اینها به درعوض که ازدونیابیاموزند و توانایهای شان را افزایش دهند متاسفانه بشتر به فکر شکم شان هستند همه شان شکم پرورش داده درموجودیت اینها اگر صدرئیس جمهور تبدیل شود شاهد بهبودی دراوضاع نخواهیم بود ... بااحترام ..
م.ا.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است