پولیس کابل با دزدان سرجوال را می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۵/۴/۱۳ کد خبر: 117785 منبع: پرینت

قومندان صاحب امنيه شهر كابل !
اين اولين مورد نيست. تعداد زياد از شهروندان اين كشور اخيراً توسط افراد مسلح غير مسوول كشته، زخمي و يا أموال شان با استفاده از اين روش به غارت مي رود.

موظفين پوليس در شهر كابل روز بروز از مسير اصلي وظيفوي شان منحرف مي شوند و بجاي تامين امنيت شهروندان دست به ازار و اذيت انها مي زنند.
پولیس وظیفه دارد تا به مسوولیت هایش که همانا تامین امنیت شهروندان است، درست رسیدگی کند. اگر اینها دهن جوال را با دزد نگیرند، امکان ندارد تا شهر ما به این وحشت و بد امنی بسر ببرد.

ما زمان تعيین ميكنیم الي 72 ساعت اگر دزدانی كه با استفاده از موتر هاي تكسي دست به چنين اعمال مي زند را دستگير نكنيد دست به اعتراض بزرگ عليه شما خواهيم زد.

اظهارات شهروند مورد حمله قرار گرفته:
دیشب بعد از ختم برنامه شمع افروزی از مسیر قصر دارالمان با اجمل جان حقیقی یکجا حرکت کردیم در قسمت گلبهار سنتر زمانیکه از اجمل جان و آقای واحدی جدا شدم سوار تکسی گردیدم در مسیر راه در قسمت ولایت کابل دو شخص دیگر نیز سوار موتر شدند به گفته درایور باید در ماه رمضان کمک کنیم.

در قسمت ریاست امنیت هر سه یکجا با اسلحه و شعاع برقی صدا زد تکان نخور ساعت در حدود 8 یا 8:30 بود تا ساعت 10 یا بالاتر این زمان که بیشتر بیاد ندارم در تمام سرک ها چرخ خوردند تا موقیعت خلوت پیدا کنند تا ان زمان به حد توان لت و کوب نمودند.

بعد در یکی کوچاه فرعی پایین شدند. من نمی دانستم کجا است چون در داخل موتر می گفتند سرت را بلند نکو از بین میبریمت اما به گفته پولیس سرک پنج تایمنی کوچه فرعی نزدیک مسجد .
تمام پول موباییل هایم، ساعت دستم حتی چپتر های درسی ام را با خود گرفتند و بعد گفتند حال وقت از بین بردن است چون کار تمام شد در همین زمان که حتی مرمی را اماده فیر ساختن گزمه پولیس رسیده بعد از برخورد موفق به فرار گردیدند.

یگانه کمک پولیس برایم انجام داد بعد از این همه تحقیق از خودم که چه دشمنی داشتی و ایا شناسایی می توانی این سوال ها و اینکه برایم موتر جهت رسیدن به خانه آماده کردند ممنون شان.

دیالوگ قومندان پولیس: برو بیادر خدا را شکر که زنده ماندی هزاز نفر اینطور از بین رفتند. او بچه سرباز در راه برایش جوس بگیرد حالش خوب نیست ...

قضاوت دست شما چه باید کرد در این شهر وحشت، اما من منحیث یک جوان برای خودم عدالت می خواهم ...

مسعود انصار


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای وای از ان روز که بگندد نمک !!!

>>>   بــه محترم مسعود انصاری :
حتما کارمندان امنیت ناملی خود شما بوده اند که شاید از سابق باشما مشکلی داشته اند واکنون فرصت یافته اند تا در دم دروازه امنیت ناملی از شما انتقام بگیرند واز وسایل امنیت استفاده کرده اند
ر

>>>   باید برای شان شیرپور بسازند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است